مردم ورزش دوست شهرستان آمل از ' حسن محمودزاده ' دارنده نشان برنز مسابقات قهرمانی جهان که به همراه تیم ملی در کشور تایلند خوش درخشید، به گرمی استقبال کردند.
کد خبر: ۴۷۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 13 August 2017
 ایرنا ، آیین استقبال از این ورزشکاران روز یکشنبه از ابتدای بلوار مدرس در ورودی شهر آمل آغاز شد و پس از عبور از خیابان های اصلی این شهر ادامه داشت.
محمودزاده در خصوص مسابقات موی تای جهان در کشور تایلند گفت : پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم حریفی از کره جنوبی را شکست دادم و در سومین مسابقه برابر رزمی کار کشور پرو پیروز شدم.
وی افزود : متاسفانه در مرحله مقابل فینال به علت مصدومیت و بیماری ناخواسته ای که برای من پیش آمد، برابر حریف میزبان مغلوب شدم.
دارنده نشان برنز مسابقات موی تای جهان گفت : تنها رزمی کار مازندرانی بودم که توانستم در رشته موی تای به همراه تیم ملی به مسابقات جهانی اعزام بشوم .
محمودزاده با بیان اینکه ورزشکاران بیش از 120 کشور دنیا در این مسابقات شرکت داشتند ، افزود : همه تیم ها با نفرات اصلی دراین مسابقات شرکت کردند و این وضعیت باعث افزایش سطح کیفی مسابقات نیز شده بود.
وی یادآور شد : تیم ملی موی تای ایران با 12 رزمی کار مرد و 5 ورزشکار زن نخستین بار در این رشته ورزشی در مسابقات جهانی شرکت کرد وموفق به کسب 3 نشان طلا و 3 برنز شد.
برای تیم اعزامی ایران، 'سجادستاری' ،' محمدرضا چابک' و 'سعید اکوامپور' سه نشان طلا و ' امیرحسین زلفی'، 'حسین عبدی' و 'حسن محمودزاده' سه نشان برنز کسب کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار