همزمان با سفر وزیر بهداشت و درمان به مازندران 100 مرکز بهداشتی و درمانی در مناطق شهری و روستایی این استان افتتاح می شود.
کد خبر: ۴۷۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 09 August 2017
به گزارش تابناک : معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت که برای ساخت و تجهیز این مراکز بهداشتی و درمانی 258 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد و طبق برنامه ریزی 19 مردادماه ( پنجشنبه) با حضور وزیر بهداشت و درمان در غرب مازندران افتتاح می شود.
دکتر محسن اعرابی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود : در مجموع در دولت یازدهم حدود 330 مرکز بهداشتی و درمانی و خانه بهداشت در مناطق شهری و روستایی مازندران به بهره برداری رسید.
وی اضافه کرد :همچنین تمام یک هزار و100 مرکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت شهری و روستایی در این استان در دولت یازدهم نوسازی و ملکی شد.
وی استقرارحداقل یک پزشک در مراکز بهداشتی و درمانی و خانه های بهداشت را از دیگر دستاوردهای دولت تدبیروامید در حوزه بهداشت و درمان در این استان اعلام کرد.
با انجام سفر 19 مردادماه وزیر بهداشت و درمان به مازندران، در طول چهار سال اول وزارت سید حسن قاضی زاده هاشمی در کسوت وزارت بهداشت و درمان به طور میانگین هر سال وزیر بهداشت یک سفر رسمی به مازندران انجام داده است.
در مجموع افزون بر 50 هزار میلیارد ریال پروژه عمرانی بهداشتی و درمانی در مازندران در دولت یازدهم افتتاح شد.
مازندران 3 هزارروستا دارد که حدود یک میلیون و 500هزار نفر از جمعیت 3 میلیون و 283 هزار نفری در این مناطق سکونت دارند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار