حشمت اله عسگری؛
معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام تاکید کرد: زیرساخت های ارتباطی و رادیویی باید در خروجی های مرزی چیلات دهلران و چنگوله مهران مهیا شود.
کد خبر: ۴۷۴۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 07 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛حشمت اله عسگری  گفت: به منظور پیشگیری از مشکل ارتباطات استان در ایام تردد پرشمار زائران اربعین باید از هم اکنون زیرساخت های لازم در این زمینه تامین و تجهیز شود.
 
وی همچنین از وجود نقاط کور در جاده های استان، حاشیه شهرها، ضعیف بودن اینترنت در شهرک های صنعتی و عدم پوشش ضریب نفوذ تلفن در نقاط همچون هلیلان و زردلان انتقاد کرد و افزود: استان ایلام به واسطه تردد زوار در ایام اربعین، فعال شدن میادین نفت و گاز، قابلیت های گردشگری و صنعتی نیازمند توسعه زیرساخت های آی تی و آی سی تی و ارتباطات و فناوری های نوین و فیبر نوری است.
 
عسگری همچنین به وضعیت دفاتر پیشخوان دولت در استان اشاره کرد و یادآور شد: بخش دولتی استان بر لزوم تحقق کامل دولت الکترونیک متعهد است، اما در این راستا مدل کار در استان واضح و شفاف نیست و برخی دستگاه های اجرایی خدمات را به دفاتر پیشخوان واگذار نمی کنند.
 
وی اظهار کرد: این در حالی است که مسئولان امر به برخورد جدی و قاطع با دفاتر متخلف تاکید دارند و بر جلوگیری از سوء استفاده افراد متخلف و افزایش رضایتمندی مردم برای برخورداری از خدمات مطلوب مصر هستیم.
 
وی به شفاف بودن ساز و کار و جلوگیری از سلب خدمت به مردم توسط دفاتر پیشخوان دولت تاکید کرد و افزود: واگذاری خدمات به واسطه شرکت های توانمند در حوزه آی تی می تواند صورت گیرد و با حذف دفاتر متخلف و جایگزینی دفاتر کارآمد می توان بر رضایتمندی مردم در این زمینه افزود.
 
عسگری به سرعت توسعه فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در عصر کنونی اشاره کرد و گفت: با فراهم شدن زمینه مناسب برای صاحبان سرمایه و فعالان حوزه آی سی تی می توان کاهش تصدی دولت و افزایش رضایمندی و بهبود کیفیت خدمات را در استان مهیا کرد.
 
وی خواستار نظارت و پایش و رصد مستمر دستگاه های ذیربط بر فعالیت اپراتورهای تلفن همراه، دفاتر پیشخوان دولت و ... شد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار