مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: چهاربانده کردن محور ایلام-مهران با پیشرفت خوبی همراه است و پیش‌بینی می‌شود تا اربعین سال جاری حدود ۳۰ کیلومتر از این محور زیر بار ترافیک برود.
کد خبر: ۴۷۲۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ 05 August 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید کمال‌الدین میرجعفریان از محور ایلام- مهران پیشرفت پروژه‌های چهارخطه این محور را مناسب ارزیابی کرد و افزود: سه شرکت پیمانکاری راهسازی در این محور فعال هستند. قطعه اول از روستای مهدی‌آباد تا تقاطع ماربره که به لحاظ توپوگرافی قطعه پر حجمی است شامل تونل و پل‌های عظیمی است و قطعه دوم از تقاطع ماربره تا تقاطع صالح‌آباد و قطعه سوم از تقاطع صالح‌آباد تا سد شهید آل اسحاق، تاکنون طبق برنامه پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.
 
وی تصریح کرد: به لحاظ اهمیت محور خصوصا در زمان اربعین حسینی (ع) اولویت با اصلاح و چهارخطه کردن نقاط حساس و گره‌های ترافیکی محور است که زود تر زیر بار ترافیک قرار گیرند و پیش بینی می‌شود تا اربعین سال جاری حدود ۳۰ کیلومتر از این محور زیر بار ترافیک قرار گیرد.
 
مدیرکل راه وشهرسازی استان حجم عملیات راهسازی در استان ایلام خصوصا محور ایلام به مهران را از سال گذشته تاکنون بی‌سابقه توصیف کرد و افزود: در صورت تامین اعتبار لازم این پروژه‌ها در زمان مقرر به بهره‌برداری می‌رسند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار