کد خبر: ۴۷۰۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 01 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛شهردار یزد بمناسبت دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی پیامی صادر کرد.

در پیام محمد رضا عظیمی زاده آمده است:

مردمان این دیار قرن هاست در پی هر طلوع آفتاب، شمس توس را سام می دهند و به پشتوانه خاندان مطهرش پا در پی روزی می نهند.

برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد اهداف ارزشمندی چون تقویت جایگاه تولید آثار هنری، معرفی ابعاد شخصیتی امام هشتم شیعیان، حضرت امام رضا(ع) و همچنین ترویج فرهنگ رضوی ، ارزش های انسانی، نگاه های غنی اسلامی و سیره ائمه معصومین(ع) در شهر جهانی یزد که از ثروت های هنری و پشتوانه های فرهنگی خوبی برخوردار می باشد، امری پسندیده و قابل‌تقدیر  است.
فرصتی است تا در سایه کرامت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) بار دیگر رسالت ارزشمند پیوند هنر و دین را پاس بداریم و با ترویج آگاهی زندگی انسان را بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی به تصویر کشیم.
معرفی و شناختن کرامات واقعی امام رضا(ع) به جامعه، به ویژه نسل جوان بسیار مهم و حائز است، چرا که بسیاری از معارف دینی و اخلاقی ما با این معارف حقیقی و ناب قابل اثبات بوده و کمک شایانی به باور و پذیرش عمومی و بسط این فرهنگ غنی اسلامی در لایه های مختلف اجتماعی خواهد کرد.

اینجانب از میزبانی یزد شهر تاریخ و تمدن  برای برگزاری دوازدهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی خرسندم  و ضمن تبریک به برگزیدگان و منتخبین این جشنواره، حضور و زحمات هنرمندان و تلاشگران این عرصه را به شهر دارالعباده ارج می نهم.

و من الله توفیق
محمدرضا عظیمی زاده
شهردار یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار