مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: امسال 150 طرح آموزشی در مناطق مختلف این استان در حال اجراست که تعدادی از این طرح ها قبل از آغاز سال تحصیلی جدید تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار می گیرند.
کد خبر: ۴۶۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 30 July 2017
به گزارش تابناک : دولت لطفی روز یکشنبه در نشستی با فرماندار خلخال افزود: این طرح ها شامل نوسازی احداث ساختمان مدارس جدید ، نمازخانه و سالن های ورزشی مدارس استان است که با تکمیل و بهره برداری از آنها بخش زیادی از مشکل کمبود فضای آموزشی در استان برطرف خواهد شد.
وی بیان کرد: در شهرستان خلخال نیز 21 طرح آموزشی در دست اجراست که 6 طرح نوسازی مدارس از جمله ساختمان در حال احداث روستاهای طولش ، لرد ، کبدوچی ، آل هاشم و دبیرستان شبانه روزی شهر کلور مرکز بخش شاهرود تا مهرماه امسال تکمیل می شوند.
وی با بیان اینکه از 120 میلیارد ریال اعتبار استانی نوسازی مدارس استان اردبیل در سال گذشته تنها 20 درصد تخصیص یافت افزود: در سال جاری اعتبار استانی نوسازی و تجهیز مدارس در برخی از شهرستان ها از جمله خلخال 2 تا سه برابر شده است.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر محدودیت فضای آموزشی در شهر خلخال موجب ادامه فعالیت 2 نوبته برخی از مدارس بزرگ این شهر شده و انتظار می رود با تکمیل طرح های در دست اجرا این مشکل در سال تحصیلی جدید برطرف شود.
خلخال در جنوب اردبیل واقع می باشد. یکی از نخستین مدارس به سبک نوین در منطقه در دهه 20 در این شهرستان ایجاد شد.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار