قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور حضور مردم را بزرگترین مانور برای صیانت از نظام دانست و گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب تا کنون توطئه های دشمن را خنثی کرده است.
کد خبر: ۴۶۹۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 30 July 2017
نصرت الله لطفی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار کرد: ۲۴ ارگان و نهاد دولتی و غیردولتی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عضویت دارند.

وی با بیان اینکه اگر افتخاری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وجود داشته باشد به کل نهادهای عضو نیز بر می گردد، افزود: شورای هماهنگی همچنین وظیفه سیاست گذاری و برنامه ریزی و مدیریت مراسم عمومی و ایام الله را بر عهده دارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه اتفاقات غیرمترقبه در عرصه داخلی و بین المللی نیز بخش دیگری از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از کهن ترین نهادهای جمهوری اسلامی است لذا نقش بسزایی در جامعه دارد.

وی با بیان اینکه تاثیرات فراخوان شورای هماهنگی در فتنه سال ۸۸ تاثیر زیادی داشته است، گفت: شورای هماهنگی یک نهاد عمومی غیردولتی و حاکمیتی در راستای منافع ملی و خط رهبری است.

لطفی با اشاره به اینکه نگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نگاهی دولتی نیست، گفت: فعالیت شورای هماهنگی در ۹ دی ماه فعالیتی موثر در حرکت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: امروزه قدرت های کذاب دنیا هر حکومتی را با اقدامات سیاسی و امنیتی می توانند نابود کنند به جز حکومتی که نظام متکی به مردم دارد و مردم پشتوانه آن هستند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه کارآمد ترین نظام در خنثی کردن توطئه های دشمن نظام متکی به مردم است، افزود: هیچ مانوری در دنیا مانند حضور مردم در صحنه نتوانسته است که توطئه های دشمن را از بین ببرد.

وی با اشاره به اینکه سه ویژگی دینی بودن، مردمی بودن و استکبارستیزی  در انقلاب اسلامی وجود دارد، عنوان کرد: امروزه استکبارستیزی رسالتی در ذیل دشمن شناسی است.

لطفی با بیان اینکه امروز تکیه اصلی دشمن بر تغییر رفتار مردم است، اظهار داشت: امروزه بی دادگاه فضای مجازی از سوی دشمن برای انحراف رفتار مردم موج آفرینی می کند.

وی با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بودجه عمرانی ندارد، افزود: در این رکود معاملات انتظار فروش زمین به نرخ کارشناسی و روز را برای شورای هماهنگی استان نداشتیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه شورای هماهنگی باید مورد اقبال عمومی قرار بگیرد، گفت: نهادها و ارگان هاباید در آینده به عنوان فعالیتی فرهنگی به شورا نگاه کنند.

وی ادامه داد: ثبت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت در تقویم از برنامه ریزی های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده است.

در این مراسم از زحمات حجت الاسلام ابراهیم زاده، رئیس سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تقدیر و حجت الاسلام ملایی به عنوان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار