رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه کلاس‌های ورزشی تابستان امسال در ۴۱ رشته برگزار می‌شود، گفت: در ۷ رشته از جمله ووشو، فوتبال، کشتی، ژیمناستیک و غیره گروه‌های استعدادیابی در شهرستان تشکیل شده است.
کد خبر: ۴۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 14 June 2015

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه کلاس‌های ورزشی تابستان امسال در ۴۱ رشته برگزار می‌شود، گفت: در ۷ رشته از جمله ووشو، فوتبال، کشتی، ژیمناستیک و غیره گروه‌های استعدادیابی در شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش تسنیم ، مهدی رضایی با بیان اینکه در تابستان سال گذشته حدود 266 پایگاه تابستانی در شهرستان داشتیم، اظهار داشت: امسال نیز 17 اداره شهرستان با شعار آموزش، نشاط و مشاوره خانواده در این زمینه فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 10 هزار نفر از پایگاه‌های تابستانی استقبال کردند، افزود: کلاس‌های ورزشی تابستان امسال در 41 رشته برگزار می‌شود که در 7 رشته از جمله ووشو، فوتبال، کشتی، ژیمناستیک و غیره گروه‌های استعدادیاب تشکیل شده است.

رضایی تصریح کرد: ورزشکارانی که در تابستان از کلاس‌های ورزشی استقبال می‌کنند دو گروه هستند، آنهایی که تفریحی و تنها برای تابستان به دنبال ورزش آمده‌اند و کسانی که به صورت دائمی به سراغ ورزش می‌آیند و قصد ادامه دارند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با کمک نماینده‌های شهرستان در 38 روستا لباس ورزشی توزیع کرده‌ایم و در حدود 70 روستا نیز سعی کردیم در زمینه امکانات و غیره کمک کنیم، همچنین با هماهنگی بخشدار مرکزی و دهیاری‌ها برخی مسابقات را به روستاها برده‌ایم.

رئیس اداره ورزش ملایر افزود: برای نمونه امسال در 32 روستای شهرستان شاهد برگزاری بازی‌های بومی محلی بودیم و برگزاری مسابقات سوارکاری،همایش پیاده‌روی و غیره نیز از دیگر فعالیت‌ها در این زمینه است ولی در مجموع بودجه ما برای کار در روستاها با توجه به تعداد بالای روستاهای شهرستان پاسخگو نیست.

رضایی با تاکید بر اینکه برنامه داریم از ظرفیت بخشداری‌ها به ویژه در توسعه ورزش همگانی و بازی‌های بومی محلی در سطح روستاها بیشتر استفاده کنیم، اظهار داشت: در سطح بخش‌ها و روستاهای شهرستان 8 سالن ورزشی در روستاهای اسلام‌آباد، علی‌آباد، زنگنه، سامن، ازندریان و جوکار وجود دارد.

وی با بیان اینکه آخر هر هفته یک بخش نیروها و ورزشکارانش در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان را برای استفاده از امکانات شهرستان به ملایر می‌آورد که هزینه‌ها را نیز به صورت کامل پرداخت می‌کنیم، افزود: رشته ورزشی تنیس نیز به زودی در ملایر آغاز به کار می‌کند که شهرداری زمینی را برای این منظور درست کرده است.

رضایی با تاکید بر اینکه اکثر رشته‌های ورزشی در ملایر فعال هستند، تصریح کرد: در زمینه کشتی پایه نیز قصد داریم در تابستان هم تایم تمرین رده‌های سنی و هم مربیان را در رده‌های مختلف تفکیک کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته سال خوبی برای ورزش ملایر بود و توانستیم در 28 رشته ورزش در میادین داخلی و بین المللی مدال‌آوری باشیم امسال نیز در صورت تامین منابع مالی قطعا ورزش ملایر نسبت به سال گذشته موفق‌تر می‌شود، ضمن اینکه در زمینه جوانان و امور فرهنکی نیز فعال هستیم و برنامه‌های خوبی را دنبال کرده و به دنبال نوآوری در این بخش هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار