نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: براساس طرح‌هایی که در مجلس به تصویب می‌رسد تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی موظف هستند در تمامی شهرک‌های جدید التأسیس مسجد بسازند.
کد خبر: ۴۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 11 June 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: یکی از اهداف اساسی دولت و مجلس توجه ویژه به بخش سلامت، تولید و محرومیت‌زدایی در کشور است که در این راستا تلاش‌های اساسی انجام شده و امیدواریم این تلاش‌ها همچنان تداوم یابد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متأسفانه رشد اقتصادی کشور منفی است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های اساسی دولت و مجلس در صدد هستیم این رشد اقتصادی را به دو درصد برسانیم.

وی بیان کرد: متأسفانه در کشور عده‌ای از مردم به‌دلیل محروم بودن حتی به نانوانی‌ها نیز بدهکار هستند که این امر وظیفه و مسئولیت دولت‌مردان، مجلس و مدیران دستگاه‌های اجرایی را بسیار حساس کرده و باید در این راستا با تمام توان و جدیت گام برداریم.

افضلی‌فرد با بیان اینکه طرح ساماندهی مساجد توسط مجلس شورای اسلامی در راستای ساخت مساجد در مناطق محروم و مرزی به تصویب رسیده است، افزود: این طرح یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه مساجد در کشور است.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) آثار بسیار خوب و ماندگاری را در کشور از خود به جای گذاشته است، تصریح کرد: سپاه و قرارگاه سازندگی نقش بسیار ویژه‌ای در راستای کمک به دولت و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی داشته است.

وی تصریح کرد: براساس طرح‌هایی که در مجلس به تصویب می‌رسد تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی موظف هستند در تمامی شهرک‌های جدی التأسیس مسجد بسازند.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساجد نقش بسیار اساسی در پیروزی انقلاب اسلام داشته‌اند، گفت: همگان باید در راستای توسعه مساجد در کشور پیشگام باشیم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار