علی صفدری در گفتگو با تابناک:
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان کرمانشاه گفت: اردوی آموزشی معرفتی ‌و تشکیلاتی * طلایه داران فردا* را فرصتی مهم برای دانش آموزان دانست.
کد خبر: ۴۵۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 15 July 2017
علی صفدری روز شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: اردوی طلایه داران فردا ویژه مسئولان و اعصای هیئت مرکزی انجمن های اسلامی مدارس دخترانه دوره ی  متوسطه دوم به مدت سه روز در اردوگاه امام حسن ( ع) شهرستان صحنه برگزار شد.
 
وی با بیان اینکه اردوی طلایه داران فردا در قالب آموشی، معرفتی و تشکیلاتی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، افزود: در این اردو ۲۵۰ نفر از دانش آموزان دختر در دوره ی متوسطه ی دوم از دوازده شهرستان و نواحی سه گانه آموزش و پرورش شهر  کرمانشاه،حضور داشتند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان کرمانشاه ادامه داد: اتحادیه انجمن های دانش آموزی در کنار خانواده ها بازوی توانمندی در تربیت فرزندان است و شرکت دانش آموزان عصو اتحادیه در این گونه برنامه ها موجب ارتقا سطح معرفتی و آموزشی آنان می شود.

صفدری  با بیان اینکه  این برنامه ها فرصتی برای دانش آموزان است تا خود را برای حضور موفق در جامعه آماده کنند، افزود: رویکرد اردوی طلا یه داران فردا با استفاده از مبانی اسلامی و انقلابی تربیتی و کادر سازی بمنظور آموزش افرادی مومن و متعهد به اسلام و انقلاب است

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار