کد خبر: ۴۵۸۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳ 12 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛«فهیمه سهیلی»مسوول دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی یزد همراهی فیلمسازان را بالاترین سرمایه برای برگزاری این جشنواره دانست و گفت:امید است فعالان این عرصه همت خود را برای خلق آثاری ارزشمند بیش از پیش به کار گیرند.

نماینده بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع)در جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی اظهار داشت: از آنجایی که جشنواره رضوی بر پایه مفاهیم دینی،اخلاقی و انسانی بنا شده است، ایجاد فرهنگ مبتنی بر این مفاهیم در جامعه را از طریق هنر؛ رسالت اصلی آن میدانم.
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد:اگر دست اندرکاران سازمان ها و نهادها و فعالان بخش خصوصی این جشنواره را که مزین بنام امام رضا (ع) است، متعلق به خود بدانند و در کنار سایر فعالیت های فرهنگی ، به نقش تاثیرگذار فیلم توجه بیشتری داشته باشد آثار ارزشمندی خلق می شود.
سهیلی افزود:این ایجاد انگیزه از یک سو  و حمایت از تولید فیلم های فاخر از نظر مادی و معنوی از سوی دیگر  انگیزه ای برای هنرمندان بوجود می آورد که  توان و توجه بیشتری را در این مسیر به کار گیرند.
مسوول دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی گفت:وظیفه ما  بعنوان برگزارکنندگان جشنواره این است که بر اساس نیازهای علمی و فکری فیلمسازان، زمینه را برای این فعالیتها فراهم و تقویت کنیم.
سهیلی با تاکید برتوجه به مفاهیم انسانی و اخلاقی در آثار تولیدی برای ارسال به جشنواره رضوی بیان کرد: دین اسلام نیز بر پایه همین مبانی بنا شده است.
رئیس اداره سینمایی فرهنگ و ارشاد یزد خاطر نشان کرد: همراهی فیلمسازان بالاترین سرمایه ما برای برگزاری این جشنواره است و امید داریم هنرمندان فیلم ساز در این مسیر نیز  همت خود رابرای خلق آثاری ارزشمند بیش از پیش به کار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار