باشگاه بعثت کرمانشاه شرکتی خصوصی است که صحبت‌های نهایی با عبدالرضا سروندی، محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی مدیرعامل این باشگاه انجام شده است.
کد خبر: ۴۵۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 08 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، وضعیت مبهم باشگاه بعثت موجب سردرگمی هوادارن این تیم شده است، در حالی‌که قرار بود افشین حسنی مدیریت باشگاه بعثت امتیاز تیم راه آهن تهران را خریداری کند، اما از قرار معلوم این خبر بیشتر به یک شوی تبلیغاتی شباهت داشت تا واقعیت.

براساس این گزارش، از گوشه و کنار خبر می‌رسد که حسنی به زودی به آلمان سفر می‌کند تا برای یک مدت نامشخص در این کشور سکونت داشته باشد و به همین دلیل قصد دارد مدیریت باشگاه بعثت را به فرد دیگری بسپارد، حتی یک منبع موثق نیز این مساله را تایید کرد که«حسنی به اعضای باشگاه نیز گفته است که در فصل جدید رقابت‌ها، در کنار تیم نیست و مدیریت را به فرد دیگری می‌سپارد.»

عبدالرضا سروندی محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی مدیرعامل باشگاه بعثت است، حتی صحبت‌های نهایی نیز با سروندی انجام شده و مورد موافقت وی قرار گرفته است.

باشگاه بعثت شرکتی خصوصی است که حیطه اختیارات آن به مدیرعامل ارتباط دارد و اگر سروندی به عنوان مدیرعامل معرفی شود نیازی به برگزاری مجمع هیأت مدیره ندارد تا در خصوص تغییرات مدیریت تصمیم‌گیری شود.

افشین حسنی، مدیرعامل باشگاه بعثت ظاهرا نیم نگاهی به سمت تیم‌داری در لیگ یک و خرید امتیاز باشگاه راه آهن تهران داشته است، موضوعی که البته رشیدی مدیرعامل باشگاه تهرانی، در گفت‌وگو با برخی نشریات آن را رد می‌کند،«هیچ گونه صحبتی در خصوص فروش امتیاز باشگاه راه آهن صورت نگرفته است چون این باشگاه زیر پوشش دادستانی است و آن‌ها تصمیم می‌گیرند که باشگاه به فروش برسد یا نرسد».


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار