معاون اجتماعی فرمانده انتظامی یزد از توقیف 2 دستگاه کامیون و کشف 263 راس دام فاقد مجوز دامپزشکی به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون ریال در این استان خبرداد.
کد خبر: ۴۵۵۲۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 08 July 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛سرهنگ محمدرضا مزیدی گفت: ماموران پلیس آگاهی هنگام کنترل محورهای ارتباطی 2 کامیون که از جنوب کشور عازم خراسان شمالی بودند را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون ها 263 راس گوسفند قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی را کشف و 2 متهم را نیز در این زمینه دستگیر و به مراجع قانونی معرفی کردند.
این مسئول گفت: دام های کشف شده به قرنطینه اداره دامپزشکی استان یزد تحویل شد.
****
خودرو حامل 102 کیلوگرم موادمخدر در بافق یزد به مقصد نرسید
فرمانده انتظامی بافق از توقیف یک دستگاه خودرو سواری و کشف 102 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری چهار قاچاقچی در این شهرستان خبرداد.
سرهنگ محمدکمالی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر بافق هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری سمند را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، موادمخدری که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: این افراد قصد داشتند موادمخدر را از استان های جنوبی به استان های مرکزی کشور منتقل کنند که با تیزهوشی مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان دستگیر شدند.
پارسال 27 تن انواع مخدر در استان یزد کشف شده است.
محورهای ارتباطی استان یزد به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور و موقعیت این استان در کانون کریدور شمال - جنوب کشور باعث شده تا راه های این استان مورد سوء استفاده برای انتقال کالای قاچاق قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار