سرپرست این مجموعه فقط به دنبال تصدی ریاست بر این سازمان بوده و همین عامل باعث شده تحرک را از این سازمان جان دار و کارشناس بکشد و میز ریاست مهمترین هدف ایشان باشد مصداق این روزمرگی در روند اجرا و پیشرفت پروژه های عمرانی و برنامه اجرایی استان قابل لمس است .
کد خبر: ۴۵۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱ 07 July 2017

تابناک ایلام سعید انوری پور؛در مطالب پیشین ،مواردی در خصوص رکود و روزمرگی در برخی دستگاههای تاثیر گذار استان ایلام  که باعث محرومیت و جلوگیری از حرکت پرشتاب توسعه استان گردیده مطرح شد  ،متاسفانه مغز متفکر توسعه استان که می بایست با ارائه برنامه عملیاتی و نیز مشاوره به کلیه دستگاههای اجرایی ، در حقیقت موتور توسعه استان را به حرکت درآورده ،خود درگیر روز مرگی و رکود درون سازمانی و استانی شده است ،به طوری که خود این سازمان نیازمند مشاوره جدی توسط دیگرنهادها برای برون رفت از این بی تحرکی است .
سرپرست این مجموعه فقط به دنبال تصدی ریاست بر این سازمان بوده و همین عامل باعث شده تحرک را از این سازمان جان دار و کارشناس بکشد و میز ریاست مهمترین هدف ایشان باشد مصداق این روزمرگی در روند اجرا و پیشرفت پروژه های عمرانی و برنامه اجرایی استان قابل لمس است .
سوال این است در این مدت یکسال اخیر کدام پروژه کلان و استخوان دار و تاثیر گذار در روند توسعه و رفع بیکاری افتتاح یا آغاز گردیده است .وضعیت اعتبارات ملی و استانی به چه حالی افتاده است ،تکلیف راه آهن ایلام کجاست چه پیگیرهای توسط سازمان برنامه صورت گرفته است .
.همه استانهای کشوربا مدیریت پویا و قوی چندین پروژه مهم و کلیدی در توسعه استان از محل اعتبارات ملی آغاز کرده اند اما ایلام چه کرده است ؟در این مدت کدام برنامه ؟کدام پروژه ؟ کدام مشاوره ؟.چرا باید از ۳۴۰۰۰ مجوز استخدامی کل کشورتنها فقط و فقط سهمیه ای بسیار ناچیز ۳۳نفری تعلق بگیرد مسئول این کم کاری و ساده انگاری کیست؟؟؟؟ 
 
جناب آقای نوبخت موتور توسعه هر کشوری و دستانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی می باشد که قاعدتا باید برای به حرکت در امدن توسعه هم  ریل گذاری کند وهم نظارت کامل بر روند پیشرفت و توسعه داشته باشد .
لذا می طلبد که یک کارشناس پخته ،باتجربه،علمی و قوی در راس آن قرار بگیرد به طبع استان های محرومی همچون ایلام به دلیل جاماندگی در توسعه نیازمندمدیرانی قدرتمند و برنامه ریز است که بتواند ظرفیت های بالقوه آن منطقه را بالفعل کند این انتظار هست که مدیریت این سازمان در دولت جدید یک مدیر توانمند ،متخصص و کاربلد و بومی که در بین پرسنل سازمان مقبولیت و مشروعیت داشته باشد.البته لازم میدانم گلایه ای از ریاست عالیه ی سازمان به نیابت مردم داشته باشیم که چرا سازمانی با این اهمیت حدود دو سال است که بصورت سرپرستی اداره میشود؟
شنیده ها حکایت از آن دارد که تصمیم گیری خارج از سازمان برنامه برای این مجموعه گرفته میشود و متاسفانه آن تصمیمات نیز ناقص است با این وصف و با توجه به خواست و نظر مردم نیازمند خانه تکانی اساسی در سازمان برنامه و استفاده از نیروهای متخصص و باتجربه و کاردان و البته همراه و همگام با دولت تدبیر و امید که انگیزه و دلسوزی کافی برای به حرکت درآوردن این ماشین خاموش توسعه استان میباشیم که امید دوباره ای در مردم و سازمان ایجاد گردد .
انتظار می رود با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رییس محترم جمهور در استفاده از نیروههای شایسته و جوان و  با انگیزه و به جهت سپاس و قدردانی از حماسه حضور مردم و جان دادن دوباره به این سازمان باید اقدام عاجل صورت پذیرد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
درد مند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
لطفا یه گزارش مبسوط هم در رابطه با روز مرگی سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری و عدم کارایی و نبود کارشناس باسواد در این سازمان تهیه کنن که خالی از لطف نخواهد بود
ایلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۷
سلام
اتفاقا آقای قیصوری سرپرست سازمان برنامه و بودجه از لایق ترین و بهترین مدیران اجرایی استان می باشد، اگر اختلالی در نحوه کار وجود دارد مربوط به آقای دکتر عسگری می باشد که از مخالفان سرسخت ایشان است که خود سودای ریاست سازمان را در سر می پروراند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
نویسنده این گزارش از یکی از نیروهای بومی ،متخصص و دارای تجارب کارشناسی و مدیریتی در درون بدنه سازمان برنامه و بودجه استان یعنی آقای مهندس قیصوری که خود از فرزندان این استان بمی باشد ، به طرز مغر ضانه ای انتقاد نموده و مسئولیت تمامی کاستی ها و مشکلات مدیریتی و توسعه ای استان که آن هم خود از بی تدبیری و ناکارامد بودن برخی از نمایندگان ،شخص استاندارو معاون استاندار که خود بدنبال تصاحب این جایگاه مدیریتی استان بوده انداخته اند. متاسفانه استاندار ایلام هم از ایشان حمایت میکند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار