رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه جزوه استان های محروم بشمار می آید، که بیشتر بیماران جهت مداوای بیماری خویش به تهران مراجعه می کنند، گفت: با سفر تیم پزشکی جهت جراحی شکاف کام ولب در نوزدهمین سفر به مناطق محروم، 1هزارو 200 بیمار در استان و سایر استان های دیگر بطور رایگان ویزیت و جراحی شده اند.
کد خبر: ۴۵۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹ 05 July 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز بهنام رضا مخصوصی با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی میزبان این تیم پزشکی بودکه با وجود ظرفیت های این بیمارستان 1هزارو 200 بیمار ویزیت و 155 نفر از این بیماران جراحی شدند، اظهارداشت: با وجود ظرفیت های کم، تیم پزشکی پروفسور کلانتری موجب شادمانی بسیاری از خانواده های نیازمند شده چرا که بیماران شکاف کام و لب بیماران طرد شده ای هستند که از بسیاری از شادیها دور هستند.

 وی ادامه داد: اقدام تیم پزشکی 155 لبخند را بر کام 155 خانواده ارمغان دادند، و پروفسور کلانتر هرمزی و تیم پزشکی با روحیه شاد همه ی بیماران را ویزیت و معالجه کردند و من برای سفر مجدد این تیم پزشکی به استان دوباره پیگیر حضور آنان  می شوم.

 رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کرمانشاه با اشاره به کمبود فضا در بیمارستان جهت جراحی و معالجه بیماران، اظهارداشت: با وجود کمبودها ویزیت و جراحی بیماران صورت گرفت که رئیس و کارکنان  دانشگاه علوم پزشکی  در این راستا با ما همکاری کردند و‌کمبود تجهیزات را رفع کردند.

 مخصوصی خاطر نشان کرد: در طی ویزیت و جراحی بیماران ابتلا به شکاف کام و لب هفت اتاق عمل و دوازده تخت فعال بود و تلاش کردیم که 100درصد اتاق عمل را دراختیار این تیم پزشکی بگذاریم  همچنین پنج اتاق عمل در دست افتتاح داریم که به نام پروفسور کلانتر هرمزی نامگذاری می کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار