استاندار کرمانشاه طی مراسمی از جراحان خیر بیماری های مادر زادی دهان و کام تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۵۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 04 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، گروه جراحی پلاستیک خیریه مناطق محروم  کار خود را به منظور ویزیت، درمان و جراحی شکاف لب و کام و ناهنجاری های مادرزادی سر و صورت در کرمانشاه آغاز کرد.

این گروه جراحی در ۲ روز فعالیت خود در کرمانشاه ۴۵۰ نفر را معاینه و ۵۵ نفر را جراحی کرده است.

استاندار کرمانشاه  ضمن ارزشمند شمردن فعالیت پزشکان از عملکرد این گروه خیر پزشکی را بسیار با ارزش و ستودنی دانست.

دکتر عبدالجلیل کلانتری هرمزی سرپرست این تیم جراحی پزشکی خیریه در این مراسم گفت: این که متشکل ۲۴ جراح، پزشک، متخصص بیهوشی و متخصص اتاق عمل می شود پیش از این به ۱۸ استان کشور سفر کرده  است.

وی افزود: پزشکان حاضر در این تیم جز بهترین پزشکان کشور هستند که به منظور خدمات به مردم به صورت کاملا رایگان در مناطق محروم حضور پیدا می کنند و محرومان را به صورت رایگان مورد معاینه و جراحی قرار می دهند.
ا
ین جراح برجسته زیبایی با بیان اینکه این تیم جراحی تنها افرادی را که نیاز به جراحی شکاف لب و کام و ناهنجاری های مادرزادی سر و صورت باشند را ویزیت می کنند، اظهار کرد: براساس اعلام سرپرست گروه، همه افراد از نوزاد تا مسن توسط گروه مورد معاینه و جراحی قرار خواهند گرفت. 

حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های این گروه پزشکی عنوان کرد: اتاق عمل بیمارستان امام خمینی به صورت کامل در اختیار این‌گروه پزشکی قرار گرفته است.

وی افزود: این گروه جراحی تا چهاردهم تیر فعالیت خود را در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه ادامه خواهد داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار