موضع گیری اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان در راهپیمایی روز قدس؛
رئیس شورای سیاستگذاری گفت: رژیم صهیونیستی علی رقم گذشت بیش از ربع قرن از مذاکرات صورت گرفته در خصوص پایان دادن به اشغال سرزمینهای فلسطین و خصوصا بیت المقدس ، همچنان بر سیاستهای سلطه گری خود ادامه میدهد و بیت المقدس را بعنوان مرکزی برای گسترش سلطه و افراط گرایی مذهبی تبدیل نموده است.
کد خبر: ۴۴۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 23 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حبیب الله دارابی گفت: رژیم صهیونیستی علی رقم گذشت بیش از ربع قرن از مذاکرات صورت گرفته در خصوص پایان دادن به اشغال سرزمینهای فلسطین و خصوصا بیت المقدس ، همچنان بر سیاستهای سلطه گری خود ادامه میدهد و بیت المقدس را بعنوان مرکزی برای گسترش سلطه و افراط گرایی مذهبی تبدیل نموده است.
 
وی ادامه داد: روز قدس باید بعنوان نماد وحدت و انسجام اسلامی در مبارزه با نظام سلطه قرار بگیرد.
 
بختیار کرم بیگی نایب رئیس شورای سیاستگذاری گفت: روز قدس از ماندگارترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است که در مرداد ماه ۵۸ با پیام امام خمینی(ره) برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین نام گذاری شده است.
 
 
وی در ادامه گفت: مبارزه با تروریسم و سلطه گری در هر سطحی که باشد اعم از داعش ، صهیونیسم و ... باید از اولویت های دائمی همه کشورها و خصوصا جهان اسلام باشد.
 
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت:در چنین شرایطی برپایی باشکوه راهپیمایی روز قدس توسط مردم مسلمان جهان و به ویژه کشور ایران حاوی این پیام به کشورهای غاصب و سازش کار است که اراده ما دفاع از ملت مظلوم فلسطین تا بازگشت آنها به سرزمین مادری‌شان است.

جلال میرزایی اظهار کرد: کشورهایی همانند عربستان به دنبال سازش با اسرائیل و حتی به رسمیت شناختن این رژیم جعلی هستند بنابراین باید در چنین اجتماعاتی با حضور خود نشان دهیم که اسرائیل دشمن اسلام و مردم فلسطین و قدس است.


دکتر جواد شرف خانی سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان گفت: هرچند مخاطب خاص روز قدس ، رژیم غاصب صهیونیسم است اما در واقع یک پیام بزرگ دارد برای مبارزه همیشگی با نظام زور و سلطه ، زیرا امام خمینی (ره) هم فرمودند: این روز تنها متعلق به یک سرزمین و یک ملت نیست بلکه یک مبارزه دائمی است.
 
 وی در پایان با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین و قدس شریف افزود:مهمترین نکته این حرکت تاریخی این است که نباید بگذاریم این مظلومیت به باد فراموشی سپرده شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار