کد خبر: ۴۴۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲ 07 June 2015
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ازکشف هفت کیلوگرم هرویین درشهرستان کرج خبرداد.
سرهنگ مهدی فضلی علیشاه  افزود: دراجرای اقدامات اطلاعاتی ازسوی ماموران اداره عملیات مبارزه با مواد مخدر البرز مشخص شد که فردی بنام 'الف – ظ ' به همراه خانواده اش ازفعالان تهیه وفروش مواد مخدر در سطح استان است که دستگیری این فرد دردستورویژه ماموران پلیس قرارگرفت.
وی اضافه کرد: با اطلاعات به دست آمده مشخص شد که نامبرده درصدد انتقال مقادیری مواد مخدر به شهرستان اشتهارد است که ماموران مبارزه با مواد مخدر با انجام هماهنگی های قضایی به شهرستان اشتهارد اعزام وپس ازاستقرار نامحسوس در ورودی شهرک صنعتی اشتهارد و بررسی خودروهای عبوری، درنهایت درمسیر اشتهارد به سمت ماهدشت خودرو متهم را شناسایی کردند.
فضلی علیشاه خاطرنشان کرد: پس ازحصول اطمینان در وجود مواد مخدر درخودرو مذکور دستور توقف خودرو صادر شد، اما راننده آن با انجام حرکات پرخطر ومارپیچ اقدام به فرار به جاده محمد شهر کرد که ماموران با بکارگیری سلاح وتیراندازی به سمت خودرو، آن را متوقف کردند.
به گفته وی، با توقیف این خودرو دو نفر دستگیر و ازداخل خودرو مقدار هفت کیلو و 280گرم هرویین با لفافه کشف شد .
وی گفت : با دستگیری متهمان مشتخص شد که متهم اصلی (الف – ظ ) بااستفاده ازیک دستگاه خودرو زانتیا به سمت شهرقدس متواری شده است که ماموران با ایجاد گشتهای مختلف درسطح شهر و مبادی ورودی وخروجی این شهرستان خودرو مذکور را مقابل یکی ازمراکز خرید مشاهده و پس ازبررسی و تحقیقات تکمیلی متهم را دریکی ازسفره خانه های سنتی دستگیرکردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار