رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت:بحث سوال و استیضاح منت محمدی شهردار ایلام به هیچ عنوان در صحن شورا مطرح نشده است و اخبار منتشر شده در این خصوص صحت ندارد.
کد خبر: ۴۴۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 20 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شیری با تکذیب اخبار منتشر شده در خصوص استیضاح شهردار ایلام، گفت: هیچ برنامه ای برای استیضاح شهردار ایلام نداریم و تا این لحظه هیچگونه درخواستی مبنی بر سوال از شهردار و یا استیضاح وی دریافت نشده است.

وی تاکید کرد: هیچکدام از 11 عضو شورای اسلامی شهر ایلام تا کنون درخواستی در خصوص استیضاح و یا سوال از شهردار نداشته اند اما بر اساس قانون وظیفه دارند بر عملکرد شهردار نظارت داشته باشند.
 
وی یادآور شد: قصد استیضاح شهردار را نداریم اما بنا بر وظیفه قانونی شورا در صورت وجود ابهام و نیاز به بررسی برخی مسائل شهر، شهردار ملزم به پاسخگویی شده است که یک روال طبیعی و عادی در شوراست و ارتباطی با استیضاح ندارد.
 
به گزارش ایرنا، در روزهای گذشته برخی کانال ها و سایت های خبری شایعاتی را در خصوص تصمیم شورا برای استیضاح شهردار ایلام منتشر کردند که با توجه مدت زمان بسیار کم باقیمانده از عمر چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا با واکنش مردم مواجه شد.

شورای اسلامی شهر ایلام در چهارمین دوره فعالیت خود سه شهردار شامل خالق منصوری، حبیب اله منصورپور و یزدان قبادیان را عزل و استیضاح کرده است به همین دلیل انتشار اخباری در خصوص استیضاح شهردار فعلی ایلام با واکنش منفی مردم مواجه شد.
 
دوره چهارساله شوراهای اسلامی شهر و روستای چهارم در تاریخ ۱۳ مرداد ماه پایان می‌یابد و از ۱۴ مرداد ماه ۹۶ پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز به کار می‌کند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار