مدیرعامل ستاد دیه استان ایلام گفت: در ماه مبارک رمضان 5 نفر زندانی مالی و جرائم غیر عمد که در زندان‌های استان به دلیل بدهی مالی گرفتار بودند آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.
کد خبر: ۴۴۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 19 June 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛تابناک ایلام؛علی حسنوند اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان پرونده 5 زندانی جرائم غیر عمد و مالی که در زندان‌های استان  به دلیل بدهی محبوس بودند موردبررسی و قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه با کمک خیرین و ستاد دیه بدهی این 5 نفر پرداخت و به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند افزود:پرونده مابقی زندانیان مالی استان ایلام در دستور ستاد دیه استان قرار دارد و به‌شدت به دنبال آزادی این افراد هستیم.

حسنوند با اشاره به اینکه مردم بدانند زندانیان جرائم غیر عمد و مالی مجرم نیستند و به دلایلی گرفتار زندان شده‌اند خاطرنشان کرد: جذب کمک خیرین و نیکوکاران استان از اولویت‌های ستاد دیه در برگزاری این جشن‌ها است که امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی دقیق، جذب بسیار خوب و حداکثری داشته باشیم.  

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته 75 زندانی جرائم غیر عمد شامل چهار زن و 71 مرد از زندان‌های استان آزاد شدند که کل بدهی این تعداد زندانی بیش از 50 میلیارد ریال بود که هفت میلیارد ریال از طریق صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و بیمه، 17 میلیارد از طریق اعتبارهای کشوری، یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط کمک خیرین تأمین و پرداخت و حدود 22 میلیارد ریال نیز توسط شاکیان پرونده بخشیده شده است. 

حسنوند تأکید کرد: شماره‌حساب ستاد دیه برای دریافت کمک‌های مردمی و آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیر عمد 0207424920001 بانک ملی شعبه شهدا به نام ستاد دیه استان ایلام است.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار