رییس کانون های فرهنگی ، هنری مساجد استان اردبیل گفت: از آغاز فعالیت کانون های فرهنگی و هنری مساجد تاکنون 430 کانون در مساجد مناطق مختلف این استان تشکیل و سازماندهی شده است.
کد خبر: ۴۴۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲ 07 June 2015
به گزارش ایرنا، نادر سقاء در همایش مسوولان کانون های فرهنگی و هنری مساجد خلخال افزود: این کانون ها در بسط و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری جوانان فعالیت دارند و تا پایان سال تعدادی کانون جدید به مجموع این کانون ها افزوده خواهد شد.


وی گفت: در مناطق مختلف خلخال نیز 51 کانون تشکیل شده که از این تعداد 32 کانون در مساجد روستایی و 19 کانون در شهرهای خلخال ، کلور و هشجین فعال هستند.

او اظهار کرد: برنامه های مختلفی برای کانون های فرهنگی و هنری مساجد در تعطیلات تابستان پیش بینی و تدارک دیده شده و همه کانون ها باید بر اساس برنامه تدوین شده فعالیت کنند.

وی همچنین به راه اندازی خانه های دیجیتال و اینترنت پاک در کانون های مساجد اشاره کرد و افزود: دو خانه دیجیتال با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر خلخال فعال شده است.

سقاء با تاکید بر لزوم افزایش تعامل فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد با مسوولان اجرایی مناطق مختلف استان گفت: 52 تفاهم نامه همکاری برای تقویت و اجرای مطلوب برنامه های کانون های مساجد با دستگاه های اجرایی به امضا رسیده است.

انتهای پیام /
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار