فرمانده یگان ویژه کرمانشاه در مراسم ضیافت افطاری کارکنان این یگان گفت:‌ تحمل سختی های کار پلیس در عین روزه داری و انجام فرایض دینی، نعمتی است که میزبان این ماه نصیب بندگان خود و کارکنان خدوم ناجا کرده است.
کد خبر: ۴۴۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 15 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیروس محمدی" در حاشیه مراسم ضیافت افطاری كه شب گذشته با حضور رئیس عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و جمعی از كاركنان یگان ویژه در محل حسینیه این یگان برگزار شد، گفت: ماه مبارك رمضان ماه میهمانی خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف ‌ترین ماه‌‌هایی است که در آن درهای آسمان و بهشت به روی بندگان گشوده می‌شود.

وی در ادامه افزود: در این ماه مبارک که همه بندگان به میهمانی خدا دعوت می شوند، قطعاً سفره ای که میزبان آن خداوند متعال باشد، برکات بی شماری نصیب میهمانان می گردد و بالا رفتن روحیه ایثارگری و معنوی کارکنان یگان ویژه، از برکات همین ماه است چراکه با تحمل سختی های کار در عین روزه داری و انجام فرائض دینی، نعمتی است که میزبان این ماه نصیب بندگان خود و کارکنان خدوم ناجا کرده است.

فرمانده یگان ویژه کرمانشاه رمضان را ماه بندگی خدا و ماه نزول قرآن کریم و روزه را سپر آتش دوزخ توصیف کرد و یادآور شد: ماه رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و عبادت است؛ بنابراین باید هوشیار باشیم مبادا ساعتی بی هدف، بی توجه و بی انگیزه آن را سپری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار