.رییس اداره بندر فریدونکنار از لایروبی کانال و حوضچه دسترسی کشتیها با صرف هزینه ای حدود 20 میلیارد ریال در این بندر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴ 12 June 2017
.خبرگزاری صدا وسیما، سید جواد اوصیا در دومین جلسه شورای اداری سال 96  شهرستان  فریدونکنار، افزود: در عملیات لایروبی، عمق کانال از 3.50 متر قبلی هم اکنون به 4.20 متر رسیده است که در گذشته به دلیل لایروبی نشدن ورود کشتی ها به این بندر راکد شده بود که در حال حاضر به سمت ایجاد تحرک در بندر قدم برداشته شده است
.رییس اداره بندر فریدونکنار با تاکید بر اینکه برای نخستین تجربه این بندر به بخش خصوصی واگذار شده است، تصریح کرد: در گذشته پرسنل بندر تا هفت ماه حقوق نگرفتنه بودند و اکنون با پیگیری جدی برای وصول حقوق معوق کارگران شرکت راهبران و سایر شرکت های اقماری، مطالبات کارکنان به حدود صفر رسیده است.

اوصیا با اشاره به اینکه در 6 ماهه گذشته اقدامات و فعالیت های موثری در بندر شهرستان فریدونکنار محقق شده است، بیان کرد: نخستین مانور تجسس و نجات دریایی و مقابله با آلودگی دریایی در این بندر برگزار شده است.

رییس اداره بندر فریدونکنار گفت: جذب و استقرار اپراتوربندی واجد صلاحیت در راستای بهبود کیفیت خدمات بندری و افزایش رضایتمندی شرکت های کشتیرانی و صاحبان کالا نیز در بندر فریدونکنار تحقق یافته است.

وی از اجرای پروژه سیلوی 30 هزار تنی غلات با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در بندر فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: مجوز از سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص احداث برج کنترل و مخابرات دریایی که در حال حاضر در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد، اخذ شده است.

اوصیا با اشاره به آماده سازی و تحویل ساختمان گارد و استقرار کارکنان در محل، افزود: تکمیل پروژه ایستگاه آتش نشانی و تشکیل تیم آتش نشانی با استفاده از نیروهای بومی در بندر فریدونکنار در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: ممیزی 6 ماهه از ایستگاه های مخابراتی غیروابسته شامل شیلات بابلسر، حفاظت منابع استان مازندران، حفاظت منابع بابلسر و حفاظت منابع چپکرود جویبار در راستای صیانت از فرکانس های مخابرات دریایی انجام شده است.

اوصیا بیان کرد: کنترل و بازرسی از 25 فروند کشتی تجاری و 38 فروند شناورهای صیادی و تفریحی در راستای اجرای کنوانسیون های بین المللی نجات جان انسان ها، دریانوردان و محیط زیست دریا را نیز داشته ایم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار