مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از حذف شش نقطه پرحادثه در محور مهران - دهلران با هدف ایمنی و بالا بردن ضریب تردد جاده ای خبر داد.
کد خبر: ۴۳۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 11 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه  اظهار کرد: مسیر مهران - دهلران دارای چند نقطه پرتصادف بود و در طول سال های گذشته حذف این نقاط از مهم ترین خواسته مردم و گردشگران بوده است.
 
وی افزود: این نقاط جزو مناطق حادثه خیز استان بوده و تاکنون تصادف های متعددی در این محور رخ داده که با انجام این پروژه و حذف نقاط حادثه خیز شعاع دید افزایش یافته و موجب ارتقا سطح ایمنی این محور شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام هدف از اجرای این پروژه را بغل بری و حذف پیچ های خطرناک محور نصریان و کوتاه تر شدن مسیر ایلام - دهلران دانست و یادآور شد: عملیات سنگبری و خاک برداری در این منطقه در کیلومتر 45 محور مهران - دهلران با حجم خاکبرداری و ترانشه برداری حدود سه هزار مترمربع انجام و در مدت زمانی یک ماه به پایان رسید.

دلخواه تاکید کرد: ارتقای سطح ایمنی، تردد و کاهش تصادف در محورهای ارتباطی و حذف نقاط پرحادثه یکی از برنامه های اولویت دار امسال این اداره کل است. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار