معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:‌ باید تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با کنار گذاشتن برخی پنهان‌کاری‌های عملکرد خود راشفاف‌سازی کرده و مورد قضاوت افکار عمومی قرار دهند.
کد خبر: ۴۳۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 06 June 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، طاهر شریفی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل اظهار داشت: باید تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل با کنار گذاشتن برخی پنهان‌کاری‌های عملکرد خود راشفاف‌سازی کرده و مورد قضاوت افکار عمومی قرار دهند.

وی با بیان اینکه اگر تخلفی در یک جریان و دستگاه انجام نشود به راحتی عملکرد خود را شفاف‌سازی کرده و در اختیار مردم قرار می‌دهد، گفت:‌ با توجه به اینکه کشورهایی که بیشترین شفاف‌سازی عملکرد را داشته باشند جزو کشورهای پیشرفته و توسعه یافته محسوب می‌شوند باید ما نیز تلاش کنیم تا هر چه بیشتر با شفاف‌سازی عملکردها، خود را به این کشورها نزدیک کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه شفاف‌سازی عملکردها از تخلفات جلوگیری می‌کند، افزود:‌ باید برای به حداقل رساندن و از بین بردن برخی تخلفات در این حوزه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند و در این راستا بدون هیچ ابایی عملکرد خود را مورد قضاوت عمومی قرار دهند.

شریفی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ مجلس از ارکان اصلی نظام بوده و بدیهی است که هر چه انتخابات مجلس در سلامت بیشتری برگزار شود ثبات و آرامش بیشتری در جامعه حکمفرما می‌شود که در همین راستا باید تلاش کنیم تا صحت و شفافیت انتخابات که جزو وظایف دولت بوده رعایت شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با هشدار به مسئولان دولتی مبنی بر عدم موضع‌گیری و جهت‌گیری در انتخابات بیان کرد: وظیفه دولت برگزاری انتخاباتی سالم و ایجاد فضای باز انتخاباتی بوده و مسئولان دولتی استان حق هیچ گونه دخالت و یا سوءگیری در این زمینه را ندارند بلکه باید به وظایف خود در حوزه برگزاری انتخابات سالم عمل کنند.

وی با بیان اینکه باید مسئولان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با شرکت حداکثری مردم تلاش کرده و زمینه برخی تخلفات را از بین ببرند، گفت:‌ در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه انتخاباتی نامزدها حق تخریب یکدیگر را ندارند بلکه باید از توانمندی‌های خود برای مردم سخن به میان آورند.

شریفی افزود:‌ نقش روابط عمومی‌ها در این عرصه بسیار خطیر و حساس بوده و باید با اطلاع‌رسانی لازم در زمینه عملکرد دولت و تسهیل ارتباط بین دستگاه‌های مختلف با مردم زمینه شفاف‌سازی عملکردها و از بین رفتن چنین فضاسازی‌هایی را فراهم آورند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار