کد خبر: ۴۳۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 11 June 2017
 به گزارش «تابناک یزد»؛عضو هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی یزد گفت: مرحله اول ثبت‌نام کاندیدای هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان یزد پایان یافت.

«محمدحسین زارع» در مورد انتخابات سازمان نظام پزشکی استان، اظهار کرد: مدارک و مستندات لازم جهت تایید صلاحیت کاندیداها به هیات نظارت بر انتخابات شهرستان‌ها ارسال شده و کاندیدا می‌توانند پس از احراز صلاحیت لازم، جهت تبلیغات و اطلاع‌رسانی اقدام کنند .

وی با اشاره به ساختار و وظایف این سازمان افزود: سازمان نظام پزشکی یک سازمان شبه دولتی است که پس از برگزاری انتخابات و تشکیل مجمع عمومی، ریاست آن توسط شورای عالی سازمان نظام پزشکی انتخاب و با حکم ریاست جمهوری ابلاغ می‌شود .

عضو هیات نظارت بر انتخابات نظام پزشکی یزد خاطرنشان کرد: شرح وظایف این سازمان بسیار قوی و دارای کارکردهای صنفی، قضایی، اجتماعی و حرفه‌ای است و فعالیت پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان و سایر رشته‌های دارای پروانه، منوط به عضویت در سازمان نظام پزشکی و دریافت پروانه است .

زارع در ادامه تصریح کرد:‌ در این دوره از انتخابات سازمان نظام پزشکی استان تعداد 55 نفر در شهر یزد، 22 نفر در میبد و 26 نفر در شهرستان اردکان در این دوره ثبت‌نام کردند .

این مقام مسئول در پایان گفت: هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان یزد، 30 تیرماه امسال برگزار می‌شود
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار