با وجود بی اطلاعی مسئولان فرمانداری انجام شد
خبرنگار تابناک البرز با برخی از مدیران ارشد فرمانداری نظرآباد تماس گرفت که تمام آنها از این خبر اظهار بی اطلاعی کرده و حتی خبر روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) را هم مطالعه نکرده بودند.
کد خبر: ۴۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸ 06 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: روابط عمومی سپاه استان البرز با انتشار گزارشی اعلام کرد: نیروهای اطلاعات سپاه نظرآباد در گشت عملیاتی که  در سطح شهر صورت می گرفت، به فردی  مشکوک شده و در این عملیات توانستند ۱۳۲ عدد فشنگ جنگی کلاش، 3 عدد خشاب و یک عدد نارنجک جنگی کشف و ضبط کنند.
اطلاعات بیشتری از این عملیات منتشر نشده است.
خبرنگار تابناک البرز برای کسب اطلاعات لازم با برخی از مدیران ارشد فرمانداری نظرآباد تماس گرفت که تمام آنها از این خبر اظهار بی اطلاعی کرده و حتی خبر روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) را هم مطالعه نکرده بودند.
این خبر در حالی منتشر شد که فرمانداری نظرآباد چندین ماه معاون سیاسی و انتظامی نداشته و به تازگی فردی غیر بومی و نا آشنا با منطقه و استان به عنوان سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری نظرآباد منصوب شده است.
خبر کشف مهمات جنگی به این دلیل مهم و حائز اهمیت است که طی سال‌های اخیر همواره این شهرستان به عنوان یکی از امن‌ترین مناطق کشور شناخته می‌شد، چرا که در طول سال‌های اخیر هرگز جرائم خشن در نظرآباد گزارش نشده بود.
حال با انتشار خبر کشف مهمات جنگی در این شهرستان باید دید که آیا هنوز نظرآباد امن‌ترین شهرستان البرز خواهد ماند؟
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار