اما ظاهرا وزارت کشور با ارسال نامه ای با هرگونه جابجایی فرمانداران وبخشداران تا پایان دولت یازدهم مخالفت به عمل آورده است . براین اساس به ضرس قاطع باید گفت تا پایان دولت یازدهم وآغاز به کار دولت دوازدهم هیچکدام از فرمانداران وبخشداران استان جابجا نخواهند شد .
کد خبر: ۴۳۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵ 06 June 2017
گروه سیاسی تابناک ایلام ::با پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری و رای مجدد مردم به دولت تدبیر وامید ،گمانه زنی های متعددی در خصوص جابجایی برخی مدیران استان وفرمانداران شهرستانها در رسانه ها وشبکه های اجتماعی شروع شده که در نتیجه  بررسی های صورت گرفته، باید گفت این موضوع  فعلا در حد همان گمانه زنی باقی خواهند ماند.
 
 بلافاصله پس از پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم وانتخاب مجدد حسن روحانی ،گمانه زنی های متعددی در خصوص جابجایی زود هنگام برخی مدیران ارشد استان و فرمانداران شهرستانها شروع شد.
 
 برخی از فعالان ستادهای انتخاباتی حسن روحانی در استان ایلام براین باورند بسیاری از مدیران فعلی استانداری ،برخی از فرمانداران وبخشداران وهمچنین بسیاری از مدیران دستگاههای اجرایی دولت یازدهم با مشی سیاسی دولت همخوانی نداشته وبمنظور افزایش  هماهنگی بیشتر، بهتر است این مدیران جای خود را به مدیران همسو با سیاستهای دولت بدهند.
 
بحث بر سر جابجایی مدیران و مسئولین اجرایی دولت در شبکه های اجتماعی تا جایی پیش رفت که حتی برخی کانالهای تلگرامی در اقدامی زودهنگام ،مبادرت به انتشار لیست مدیران کل دستگاههاو فرمانداران غیر همسو با دولت که باید در دولت دوزادهم غزل خداحافظی با مدیریت را بخوانند منتشر نمودند.
 
نکته مهمتر اینکه در هفته جاری بحث جابجایی فرماندار شهرستان مهران وانتصاب وی بعنوان مدیرکل ستاد بحران استان از حد گمانه زنی های رسانه ای خارج ورنگ وبوی حقیقت  به خود گرفت ، حتی برخی از رسانه ها نیز انتصاب شهردار سابق ایلام بعنوان فرماندار شهرستان مرزی مهران را رسانه ای نمودند.
 
 جالب اینجاست که هربار صحبت از جابجایی مدیر یا فرمانداری در رسانه ها و شبکه های اجتماعی پیش کشیده می شد ،جلال میرزایی نماینده اصلاح طلب استان ورییس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان ،با اعلام بیخبری از این موضوع،تلویحا چنین مباحثی را از اساس رد می نمود.
 
بدنبال همین موضوع وپیگیری تابناک ایلام ،یک منبع ارشد اجرایی ومطلع در استان ایلام ، در گفتگو با خبرنگار ما گفت:خبرهای منتشره در برخی رسان ها در خصوص جابجایی فرماندار مهران از سوی استانداری ایلام  مورد تایید است وحتی در خصوص این جابجایی در خواست و مکاتبه لازم با وزارت کشور نیز به عمل آمده است .
 
این منبع موثق افزود :اما وزارت کشور با ارسال نامه ای با هرگونه جابجایی فرمانداران وبخشداران تا پایان دولت یازدهم مخالفت به عمل آورده است .
براین اساس به ضرس قاطع باید گفت تا پایان دولت یازدهم وآغاز به کار دولت دوازدهم هیچکدام از فرمانداران وبخشداران استان جابجا نخواهند شد .
 
به هرحال بایدپذیرفت تا شروع به کار دولت دوازدهم وتعیین تکلیف برخی از وزرا خصوصا وزیر کشور ،حرف زدن از جابجایی مدیران و فرمانداران کمی زود است ،چه بسا با تغییر وزیر کشور ،تغییر جدی در چیدمان فعلی مدیران وزارت کشور از صدر تا استانداران دور از انتظار نخواهد بود و قطعا این تغییرات در وضعیت فرمانداران وبخشداران سطح استان اثر جدی خواهد گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار