رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان خبر داد
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در 39 صندوق رای‌گیری دستی انجام شده است، عنوان کرد: تعداد آراء دستی آنچنان زیاد نیست تا در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد.
کد خبر: ۴۳۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 05 June 2017
احمد بیگدلی  با اشاره به نتیجه بازنگری‌های برخی از صندوقهای انتخابات شورای شهر زنجان اظهار داشت: بنده در روزهای گذشته از استاندار زنجان و رئیس ستاد انتخابات استان درخواست کردم تا جلسه‌ای با حضور کاندیداهای محترم تا نفر پانزدهم و مسئولان مرتبط با موضوع انتخابات برگزار شود که خوشبختانه بلافاصله دستور از طرف استاندار برای تشکیل این جلسه صادر شد.

وی با اشاره به برخی اظهارنظرها در مورد تعداد آراء دستی خاطرنشان کرد: آراء صندوقهای دستی آنچنان که در فضای مجازی اعلام شد، نیست و عدد بسیار محدودی است که با نهایت دقت بازشماری شد.

بیگدلی بازشماری آراء را در راستای روشنگری افکار عمومی و فضای انتخابات عنوان کرد و یادآور شد:  با بازنگری آراء تغییری در نیتجه انتخابات شورای شهر زنجان ایجاد نشده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با اظهار اینکه هنوز صورتجلسه بازنگری آراء به هیئت نظارت ارسال نشده است، افزود: ما فردا و یا چهارشنبه جلسه‌ای را در هیئت نظارت استان برگزار خواهیم کرد تا صحت انتخابات و نتیجه نهایی را به اطلاع عموم مردم برسانیم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار