استاندار زنجان گفت: حرکت در استان طی دو سال گذشته با برنامه بوده است و باید به موضوع بهره‌وری در این مسیر توجه بیشتری شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ 15 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری با اشاره به اینکه روش و راه‌های قدیمی در افزایش و تامین منابع پاسخگو نیست، اظهار کرد: باید به سمت افزایش ثروث از منابع غیر نفتی حرکت کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته اتکا برای تامین منابع بر نفت بود، افزود: برای افزایش تولید ناخالص داخلی به سمت صادرات غیرنفتی برویم.

افشارچی با بیان اینکه حال خوب مردم به اقدامات مسئولان اجرایی برمی‌گردد، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی تسهیلگر و فراهم‌کننده زمینه و زیرساخت مورد نیاز برای رونق تولید هستند و در این مسیر نباید سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان در پیچ و خم‌های اداری معطل بمانند.

استاندار زنجان با اشاره به لزوم حرکت بهره‌ورانه در بخش‌های مختلف تاکید کرد: ضرورت ارائه برنامه‌ای عملیاتی از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی مدنظر باشد.

وی با اشاره به اجرای طرح خوشه‌های تولید و روستا‌های زیستی - معیشتی در استان، تشریح کرد: این طرح برای مردم محور کردن طرح‌های اقتصادی در استان به طور جدی در دستور کار است.

افشارچی با تاکید به حرکت مدیران در مسیر تامین منابع از راه‌های جایگزین برای پیبشرد طرح‌ها، خاطرنشان کرد: مولدسازی یکی از این مسیر‌های است که می‌توان از طریق آن از منابع معطل مانده، ارزش‌افزوده ایجاد کرد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار