مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و دبیر همایش مناظرات رضوی از ارسال 29 اثر به دبیر خانه این همایش سراسری خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶ 02 June 2015
به گزارش ایرنا، سید ناصر اسحاقی روز سه شنبه گفت: این 29 اثر از استانهای مختلف کشور و توسط محققین و پژوهشگران برجسته کشوری ارائه شده است.

نخستین جشنواره همایش ملی مناظرات رضوی از سری برنامه های سیزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) روزهای 28 و 29 مرداد ماه در مجتمع فرهنگی و هنر ی فدک اردبیل برگزار خواهد شد و پژوهشگران و علاقمندان تا سوم مرداد ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند

دبیر همایش مناظرات رضوی افزود: مناظره یکی از روشهای تبلیغ در اسلام است و این همایش برای نخستین بار در اردبیل با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی برگزار خواهد شد.

وی گسترش فعالیتهای فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه حضرت امام رضا (ع) ، گرامیداشت تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره ،شخصیت و معارف حضرت امام رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار را از اهداف این همایش ملی بر شمرد .

او با بیان این که از اولین اثر ارسالی به دبیرخانه همایش به صورت ویژه تجلیل خواهد شد، اظهار کرد: تناسب عنوان مقاله با فراخوان، مقدمه، چکیده، واژگان کلیدی، ذکر منابع و ماخذ، نتیجه گیری، پرداخت ادبی نو و تازگی موضوع ،ابتکار و نو آوری در پرداختن به موضوع از معیارهای ارزیابی مقالات پژوهشی می باشند.

وی با اشاره به این که مجموعه آثار برتر در فصلنامه فرهنگ رضوی منتشر می شود، بیان کرد : کتاب چکیده مقالات و مقالات برگزیده همایش نیز منتشر خواهد شد.

اسحاقی با اشاره به جوایز جشنواره گفت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال به برگزیده اول، تندیس جشنواره ، لوح سپاس و مبلغ18 میلیون ریال به نفر دوم ، تندیس جشنواره ، لوح سپاس و مبلغ 16میلیون ریال به نفر سوم، تندیس جشنواره ، لوح سپاس و مبلغ 14میلیون ریال به نفر چهارم ،تندیس جشنواره ، لوح سپاس و مبلغ میلیون12 ریال به نفر پنجم ،تندیس جشنواره ، لوح سپاس و مبلغ 10میلیون ریال به نفر ششم،تندیس جشنواره ، لوح سپاس و مبلغ 8میلیون ریال به نفر هفتم،تندیس جشنواره ، لوح سپاس و مبلغ 6میلیون ریال به نفر هشتم اهدا خواهد شد.

جشنواره فرهنگی و هنری امام رضا (ع) بیش از این با موضوع جشنواره مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی در اردبیل برگزار می شد و نخستین بار در آذر سال 85 با عنوان همایش سراسری مدیحه سرایی و چاووشی خوانی رضوی به میزبانی مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل برگزار شده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار