مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: ۲۲ پژوهش سرای دانش‌آموزی طی سالهای اخیردر استان کرمانشاه احداث شده است.
کد خبر: ۴۲۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 11 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم سلیمان محبی با اشاره به راه‌اندازی سه آزمایشگاه نانوفناوری در مناطق سه گانه استان​ ، اظهارداشت: 22 پژوهش سرای دانش آموزی در استان کرمانشاه نیز احداث شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: در سال 92 یک هزار و 835 کلاس هوشمند در استان داشتیم که این تعداد امسال به 4200 کلاس رسیده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه آموزش و پرورش را زیر بنای توسعه هر کشور دانست و گفت: نسل آینده ساز ایران اسلامی در دست معلمان ای سرزمین تربیت خواهند شد.

محبی افزود: هر چه قدر معلمان توانمند و امکانات آموزشی به روز داشته باشیم در امر آموزش توانمندتر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه امسال استان کرمانشاه در امر سوادآموزی رتبه اول کشور را کسب کرده است، گفت: این در حالی است که در سالهای گذشته در رتبه 27 کشوری قرار داشتیم.

محبی با اشاره به آسیب شناسی در امتحانات نهایی سال سوم در سالهای اخیر، بیان کرد: با حمایت سازمان برنامه ریزی و استانداری استان به رتبه 22 کشور رسیده ایم.

وی افزود: در بحث آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش به عنوان کمیته برتر در این حوزه مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از کسب مقام اول​ کشور در حوزه ترویج فرهنگ نماز در بی دستگاههای کشور خبر داد و گفت: 14 خانه معلم در استان برای ارائه خدمات رفاهی به معلمان ساخته و راه‌اندازی شده است.

محبی اظهار کرد:  استان کرمانشاه در حوزه آموزش و پرورش جز‌‌‌و استانهای برتر کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار