سیروس مرادحاصلی؛
فرماندار بدره گفت: میعادگاه انتخابات عوامل زیادی دارد که شامل مجریان، برگزار کنندگان، کاندیداها، رسانه ها و طرفداران نامزدها هستند و لازم است همه این افراد در کمال آرامش و رعایت امانت داری در برگزاری انتخابات کمک کنند.
کد خبر: ۴۲۰۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲ 08 May 2017
به  گزارش تابناک ایلام ؛ سیروس مرادحاصلی اظهار کرد: وظیفه اصلی همه مجریان و دست اندرکاران انتخابات، رعایت امانت داری و حفظ سلامت و صیانت از آرای مردم در انتخابات است تا رای مردم با اعتماد کامل در پای صندوق ها حاضر شوند.
 
وی افزود: قوانین موجود به خوبی راهکارها و برنامه های انتخاباتی را هدفمند و در راستای جذب حداکثری مردم را ارائه کرده تا انتخاب شوندگان با اتکای به رای بالا و حضور موثر مردم، پشتوانه قوی و مناسبی برای خدمت به صاحبان اصلی نظام داشته باشند.

فرماندار بدره تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی در شوراهای اسلامی شهر و روستا، نامزدهای ریاست جمهوری و طرفداران آنها باید با تمکین به موارد قانونی و رعایت مرزهای اخلاق سعی کنند زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های اخذ رای در روز جمعه 29 اردیبهشت فراهم کنند.

مرادحاصلی با اشاره به پیش بینی های لازم برای برگزاری سالم انتخابات یادآور شد: حضور اقشار مختلف و معتمدین محلی در هیات های اجرایی زمینه ساز مشارکت بالای مردم و اعتماد آنان به انتخابات است.

وی اضافه کرد: برگزار کنندگان انتخابات لازم است بدون در نظر گرفتن دیدگاه های شخصی و تعصب داشتن به نامزدهای خاص، تنها به حفظ امانت مردم فکر کنند و زمینه سوء استفاده را از رای و نظر آنان از بین ببرند تا کارکردهای دموکراسی و انتخاب گری در جامعه افزایش یابد./م
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار