شهردار ایلام گفت: ساختار سازمانی (چارت) جدید شهرداری از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور مورد بازبینی و بازنگری قرار گرفت و با پیگیری های انجام شده و پس از موافقت این سازمان ارتقا یافت.
کد خبر: ۴۱۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 03 May 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ منت محمدی اظهار کرد: ساختار سازمانی شهرداری تا پیش از این سنتی و قدیمی بود اما اکنون ساختار آن بر اساس نیاز روز و وظایف شهرداری اصلاح شده است.
 
وی افزود: اصلاح ساختار سازمانی شهرداری بر اساس موقعیت، جایگاه و ظرفیت های شهر ایلام تغییر کرده و به گونه ای اصلاح شده که نیروهای تخصصی در پست های سازمانی مرتبط بکار گرفته شوند تا امکان خدمات رسانی بیشتر به شهروندان فراهم گردد.
 
شهردار ایلام اضافه کرد: بر اساس ساختار جدید سازمانی، شهرداری ایلام ماموریت اصلی خود را افزایش بهره‌وری سازمان ‌های شهرداری با هدف تسریع در ارائه خدمات به شهروندان، ایجاد انگیزه در بین کارکنان شهرداری و بهبود روش ‌های انجام کار، تصمیم‌سازی و تولید اطلاعات مفید جهت پشتیبانی از تصمیم‌گیری‌ها برای معاونان و همکاران قرار داده است.
 
محمدی یادآور شد: پیش از این در شهرداری ایلام 102 پست وجود داشت که با پیگیری های انجام شده اینک تعداد پست های مصوب سازمانی به 225 پست ارتقا یافته است.
 
وی تاکید کرد: این رویداد خدمت بسیار بزرگی به همکاران شاغل در شهرداری ایلام و سازمان های وابسته بود که در مدیریت شهری فعلی با مساعدت سازمان شهرداری های کشور محقق شده است.
 
محمدی گفت: پیش از تصویب این ساختار سازمانی، شهرداری دارای دو معاونت بود که اینک این تعداد به چهار معاونت ارتقا یافت ضمن اینکه اکنون هشت مدیریت نیز بجای یک مدیریت قبلی در چارت سازمانی داریم.
 
شهردار ایلام یادآور شد: پیش از این تنها چهار سازمان وابسته در شهرداری وجود داشت که در این ساختار جدید به 10 سازمان ارتقا یافته است.
 
شهر ایلام 220 هزار نفر جمعیت دارد و دارای 2 منطقه شهرداری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار