رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: جنگ شادی «بمب خنده» در تویسرکان 23 و 24 بهمن‌ماه با بازی احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۴۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱ 10 February 2015
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: جنگ شادی «بمب خنده» در تویسرکان 23 و 24 بهمن‌ماه با بازی احمد پورمخبر بازیگر سینما و تلویزیون در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی به روی صحنه می‌رود.

مهدی حاجی‌‌زین‌العابدینی در گفت‌وگو با  فارس , از اجرای جنگ شادی «بمب خنده» در تویسرکان با کارگردانی اشکان درویشی در روزهای 23 و 24 بهمن سال جاری خبر داد و گفت: این جنگ شادی با بازی بازیگران سینما و تلویزیون احمد پورمخبر، پوریا ترابی، گیتی معینی و ایمان مصفا به روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به اینکه جنگ شادی «بمب خنده» به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی اجرا می‌شود، افزود: این برنامه در صورت استقبال از دو سانس در چهار سانس نمایش داده خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان اجرای موسیقی و تقلید صدا را بخشی از این برنامه شاد و متنوع عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این برنامه از پایگاه مستقر در میدان امام خمینی(ره) بلیط خریداری کنند.

وی در بخش دیگر از سخنانش از اجرای 80 برنامه متنوع به مناسبت دهه مبارک فجر در ارشاد اسلامی تویسرکان خبر داد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه خوشنویسی با نمایش 43 اثر از هفت هنرمند شاخص تویسرکان از 12 تا 22 بهمن سال جاری در معرض دید عموم مردم قرار گرفته است.

حاجی‌‌زین‌العابدینی ابراز کرد: نمایشگاه کتاب با 8 هزار و 500 جلد کتاب و یک‌هزار و 450 عنوان در موضوع‌های مختلف برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در مجتمع فرهنگی و هنری فردوسی ارشاد تویسرکان دایر است.

وی به اجرای جنگ شادی در 10 روز متوالی با نمایش کمدی «چمدان حساس» در تویسرکان به بهانه ایام دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: نمایش «چمدان حساس» به کارگردانی حمید اصغری و نویسندگی سجاد طهماسبی از هنرمندان تویسرکان با استقبال خوبی از سوی مردم شهرستان مواجه شده است.

رئیس ارشاد اسلامی تویسرکان از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در 50 کانون فرهنگی مساجد تویسرکان با آغاز دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: برگزاری جشن انقلاب همه شب‌های دهه فجر، بصیرت‌افزایی، یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌سازی مردم ایران در انقلاب و... در کانون‌های فرهنگی و مذهبی مساجد اجرا می‌شود.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار