معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از افتتاح یک هزار و ۴۸۹ واحد مسکن مهر استان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 30 April 2017
احمد ولی پور مطلق شنبه شب در شورای مسکن استان اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۲۲ هزار و ۴۴۴ واحد مسکن مهر در خراسان جنوبی با خدمات زیربنایی تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و ۶۰۵ واحد مسکن مهر در بیرجند باقی مانده است، بیان کرد: از این تعداد حدود ۵۶۰ واحد مسکن تا پایان اردیبهشت ماه جاری آماده و افتتاح می شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اضافه کرد: از این واحدهای باقی مانده که بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ۱۸ واحد فاقد متقاضی است.

ولی پور مطلق با بیان اینکه بیش از ۶۰ درصد ساخت مسکن های مهر استان توسط تعاونی ها به سرانجام رسیده است، عنوان داشت: پیش بینی می شود در سال جاری بالغ بر یک هزار و ۴۸۹ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان به بهره برداری برسد.

وی افزود: خراسان جنوبی یکی از استان های برتر در اجرای پروژه مسکن مهر بوده و کمترین معضلات اجتماعی را در این طرح داشته است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی در ارتباط با مشکلات  پروژه یک هزار و ۵۰۰ واحدی مسکن کارکنان ارتش نیز گفت: امیدواریم با اجرای فاضلاب این پروژه در دهه کرامت به بهره برداری رسد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار