سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان در گفتگو با تابناک ایلام :
سخنگوی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان ایلام گفت : کاندیداهایی که تمایل دارند در لیست مورد حمایت اصلاح طلبان برای انتخابات شورای شهر ایلام قرار گیرند رزومه خود را به این شورا تحویل دهند.
کد خبر: ۴۱۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ 27 April 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر جواد شرف خانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در آخرین جلسه این شورا، پس از ارائه طرحهای کارگروه شوراها و انتخابات توسط ریاست کارگروه مذکور ، با موافقت اکثریت اعضا ارائه لیست اصلاح طلبان به تصویب رسید
 
دکتر شرف خانی با اشاره به  نحوه ثبت نام کاندیداهایی که متقاضی حمایت این شورا است،افزود : این افراد رزومه شغلی، تحصیلی و تخصصی به همراه مستندات و مدارک و نیز برنامه های انتخاباتی خودرا تهیه کرده و به  دبیرخانه شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ایلام تحویل نمایند. 
 
سخنگوی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان تاکید کرد: حداکثر زمان ارائه رزومه و  مدارک درخواست شده  تا تاریخ دوشنبه ۱۱ اردیبهشت می باشد.
 
 وی افزود:با بررسی رزومه کاندیداهای متقاضی و انجام مصاحبه ، لیست مورد حمایت این شورا بصورت رسمی به اطلاع عموم خواهد رسید.
 
جواد شرف خانی در خصوص روش انتخاب کاندیداها بیان داشت: پس از بررسی رزومه ها در کارگروه شوراها و انتخابات،  لیست اولیه تهیه و برای تصمیم گیری نهائی به صحن علنی شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان  ارائه ،و در آنجا تصمیم نهایی گرفته می شود. که  در آینده نردیک لیست این کاندیداها برای اطلاع عموم منتشر می  شود.
 
وی در پایان یادآورشد:کاندیداهایی  متقاضی حمایت این شورا  برای تحویل رزومه با شماره تلفن های 09183418695 و 09183418467 تماس حاصل نمایند. /م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار