استاندار اردبیل بخشی از برنامه‌های دولت را حمایت از کارآفرینی نخبگان در حوزه‌های مختلف عنوان کرد.
کد خبر: ۴۰۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷ 13 April 2017

به گزارش تابناک اردبیل، مجید خدابخش در جلسه کارگروه اشتغال اردبیل تصریح کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان یکی از زمینه‌های توسعه است و تنها زمانی می‌توان توسعه را تجربه کرد که از تمامی ظرفیت‌های جامعه استفاده بهینه داشت.

وی افزود: در سال مزین به اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی از کارآفرینی و ایده‌های اشتغال‌زایی حمایت کرده و هر یک نقش خود را برای رونق اشتغال ایفا کنند.

استاندار اردبیل تأکید کرد: از جمله اقدامات ضروری حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایده‌های کارآفرینی با حذف قوانین دست و پا گیر است.

به گفته خدابخش نباید به بهانه قوانین مخل تولید و بند و تبصره‌ها از حضور سرمایه‌گذاران و شکل‌گیری ایده‌های کارآفرینی ممانعت شود و حداقل در مدت سال جاری می‌بایست تا حد امکان قوانین دست و پا گیر و مخل تولید کنار گذاشته شود.

وی افزود: ایده‌های کارآفرینی اغلب از سوی نخبگان جامعه طرح می‌شود و انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت نخبگان استفاده کنند.

استاندار اردبیل به ارائه تسهیلات کم‌بهره به نخبگان و کارآفرینان اشاره کرد و بیان داشت: به ویژه در حال حاضر فضای مجازی یکی از زمینه‌های اشتغال‌زایی است که می‌تواند درآمد قابل‌توجه به دنبال داشته باشد.

خدابخش خواستار هدایت نخبگان و کارآفرینان شد و گفت: دستگاه‌های اجرایی خدمات مطلوب به طرح‌های اشتغال‌زایی ارائه دهند تا بتوان شاهد رونق اشتغال بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار