بخشدار هندمینی از توابع شهرستان بدره گفت: رعایت اصول اخلاقی در فضای انتخاباتی را مهم خواند و افزود:نقدی صحیح و بدور از تخریب های هدفدارکه به فضای تکریم در جامعه خدشه وارد می کند از جمله مسایلی است که مورد تاکید رهبر انقلاب در روند انتخابات بوده است.
کد خبر: ۴۰۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 13 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛مهرداد کریمی گفت: سالم بودن و رقابتی بودن انتخابات یکی از مهمترین بند های این منشور است که رهبر انقلاب همگان را از قطبی کردن انتخابات در کشور نهی کرده اندتا مبادا یک جناح معادل حاکمیت باشد و جناح دیگر مخالف نظام ،چرا که نفی قطبی شدن به معنی عدم رقابت و حضور همگان در صحنه انتخابات نیست.
 
وی با اشاره به فراز دیگری از فرامین رهبری در مورد دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات گفت:مردم صاحب اصلی انقلاب هستند و در تمامی صحنه ها و از جمله انتخابات حضور داشته و خواهند داشت و تلاش برای دلسردکردن آنها از حضور در این میدان بی نتیجه خواهد بود.
 
کریمی رعایت اصول اخلاقی در فضای انتخاباتی را مهم خواند و افزود:نقدی صحیح و بدور از تخریب های هدفدارکه به فضای تکریم در جامعه خدشه وارد می کند از جمله مسایلی است که مورد تاکید رهبر انقلاب در روند انتخابات بوده است.
 
بخشدار هندمینی گفت: انتخابات در کنار مفاهیمی چون استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی از ارکان نظام اسلامی هستند که با طراحی امام راحل برای انقلاب به ودیعه گذاشته شدند.
 
وی اظهارکرد: بررسی پیشینه انتخابات در کشورمان مارا به سال های نخست پیروزی انقلاب می رساند که امام راحل از سوی دو طیف خارجی و داخلی تحت فشار بودندو با درایت و شناخت کامل از اسلام و حقوق بین الملل ،سیستم فعلی جمهوری اسلامی را پایه ریزی نمودند.
 
کریمی گفت: اینکه هر نفر در کشورمان در تمامی ارکان حکومتی صاحب یک رای است از جمله مهمترین شاخصه های نظام اسلامی است و بایدبا عمل به قانون ورعایت امانت داری توسط مجریان انتخابات از این حق دفاع کرده وروند سالم انتخاباتی را انجام داد.
 
به گزارش تابناک ایلام،همزمان با سایر نقاط کشور و مطابق برنامه ریزی وزارت کشور ،هیات های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در بخش هندمینی از توابع شهرستان بدره تشکیل شده وکار خود را آغاز کرده اند.
 
بدره مطابق آمار رسمی نفوس و مسکن سال 1395 دارای 4هزار و311 خانوار و15 هزارو614 نفر جمعیت است که از این تعداد4هزارو278 نفر شهری و 11 هزارو336 نفرروستایی هستند
 
بدره در 87 کیلومتری ایلام قرار داردودر تیرماه سال 1392 از بخش به شهرستان ارتقا یافت که هم اکنون دارای دو بخش مرکزی و هندمینی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار