۱۰۰ جانباز شهرستان بهاباد در مراسم ویژه خاطره‌گویی جانبازان بهابادی که با حضور مسئولان برگزار شد، تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۰۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 28 May 2015

به گزارش تابناک یزد ، در مراسمی که با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد، از 100 جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

عباس اقبال فرماندار بهاباد در این مراسم، پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس را مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان و آزادگان و خون پاک شهدا دانست و اظهار داشت: شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران بودند که امنیت واقعی را در کشور ما ایجاد کردند و امروز ملت همیشه پیروز ایران با استقلال و آزادی کامل رو به جلو پیش می‌رود.

تجلیل از ۱۰۰جانباز شهرستان بهاباد+عکستجلیل از ۱۰۰جانباز شهرستان بهاباد+عکس

فرماندار بهاباد افزود: بزرگترین افتخار جانبازان این است که روز میلاد حضرت قمر بنی‌هاشم ابوالفضل العباس(ع) را به عنوان روز جانباز نام‌گذاری کرده‌اند.

وی گفت: بصیرت یکی از ویژگی‌ها و خصوصیت‌های حضرت عباس(ع) بود، امروز هم بیش از هر زمانی بوق‌های تبلیغاتی آمریکا و اسرائیل و استکبار کوشش می‌کنند تا بصیرت ملت ایران بویژه جوانان را از آنها بگیرند.

اقبال تصریح کرد: امروز وظیفه ما به ویژه جانبازان  این است که بینش و بصیرت خود را بالا ببریم و خودمان را گم نکنیم، باید آگاه و هوشیار بود و مواظب باشیم تا دشمن در ما نفوذ نکند.

اقبال جانفشانی‌های جانبازان در جهت پاسداشت از خاک میهن را یک حرکت الهی خواند و افزود: این عزیزان با تلاش بی‌وفقه خود، اقتدار دوباره ملت ایران را به ارمغان آوردند و نمونه بارز ایثار و فداکاری در نزد آزادگان جهان شدند.

در این مراسم از 100 نفر جانباز شهرستان بهاباد با اهدای لوح تقدیر و هدایائی تجلیل به عمل آمد.


تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار