فاطمه کرمی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل انجمن سازندگان طبیعت پارک گفت:پیام انجمن این است که همگی بایستی همیار طبیعت باشیم و شرط توسعه پایدار یک کشور حفاظت از محیط زیست است.
کد خبر: ۴۰۱۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 03 April 2017
فاطمه کرمی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:انجمن سازندگان طبیعت پاک با همکاری خدمات  شهری و سازمان پارک ها در روز طبیعت برنامه های آموزشی و فرهنگسازی طبیعت گردی متنوعی را اجرا نمود.

وی خاطر نشان کرد:از آنجایی که انجمن سازندگان به تعداد درخت نهال بومی تهیه کردند و با توجه به بارندگی های بسیار عالی در این ماه وبخصوص در روز های اخیردر باغ بلوط بوستان شرقی به نهال کاری بلوط پسته وحشی پرداختیم .

کرمی تصریح کرد:و بعداز آن به توزیع کیسه ها کاغذی و فرهنگ سازی جمع آوری زباله پرداختیم وازتمامی مردم تقاضا داریم با توجه به شرایط بحرانی پیش آمده بیش ازپیش به حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی بپردازند .

 مدیر عامل انجمن سازندگان طبیعت پارک ابراز داشت:هدف این انجمن  اینست که با اطلاع رسانی به مردم و دادن هشدار لازم به آنها بگوییم که طبیعت دیگر ظرفیت آسیب های فراوان نداردو زباله هایی که در طبیعت رها می شوند علاوه بر اینکه زیبایی طبیعت را بهم می زند وباعث بیماری ها برای تمام موجودات و بخصوص انسانها خواهد شد زیرا سالها طول خواهد کشید که یک زباله تجزیه شود و در حین فرایند تجزیه یا آزاد  شدن آنها یکسری گازهای مخرب باعث سوراخ شدن لایه ازون خواهدشد.
گفتگو از قهرمانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار