به گزارش
تابناک یزد،"مسعود دهقان" مدیر کل پست استان يزد در اين همايش كه در سالن مركز مخابراتي رسالت برگزار شد، به تشریح مقدمهای از تبیین برنامه سال جاري پرداخت و در ادامه گزارشی از عملکرد پست استان در سال گذشته ارائه كرد.
وي بهینهسازی منابع انسانی، تحول در دیدگاهها و نگرشها، نهادینه كردن کیفیت، رضایتمندی مشتریان و افزایش بهرهوری را از مهمترین اقدامات سال گذشته در پست استان برشمرد.
دهقان همچنین به ایجاد همدلی و همزبانی در بین کارکنان پست استان اشاره و عنوان كرد: با تفکر، توکل و تلاش خواهیم توانست تا به جایگاه واقعی و شایسته خود براساس اهداف شرکت پست برسیم و الگویی برای سایر استانها باشيم.
"عباسعلي رضايي" معاون توسعه مدیریت و منایع انسانی استانداری هم از پرسنل شبکه پستی به عنوان خدمتگزاران بیمدعا یاد كرد که با عشق به کار خود در تسهیل کار مردم نقش بسزايی را ایفاء میكنند.
وي همچنين به نقش پست در تحقق دولت الکترونیک اشاره كرد.
"بوداغی" معاون فني پست كشور نيز به شعار پست در سال جاري با عنوان "پست هوشمند در خدمت مردم" اشاره كرد و پيرامون مهمترین سیاستها و برنامههای امسال شرکت پست توضيحاتي ارائه كرد.
اين مسئول در ادامه نيز به سئوالات حاضران در اين همايش پاسخ داد.
در این همایش از كارمندان نمونه پست استان و مدیران ادارات و سازمانهایی که با پست استان همکاری داشتهاند، تجلیل شد.