استاندار گیلان گفت :
محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار گیلان؛ بر لزوم جلوگیری از سوء استفاده عده ای از سودجویان پس از تک نرخی شدن قیمت بنزین تاکید و بیان کرد: با تأکیدات دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها از دستگاه های مسوول، میخواهم با هرگونه تخلف برخوردی جدی کنند.
کد خبر: ۴۰۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵ 27 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ،  محمدعلی نجفی روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار گیلان؛ بر لزوم جلوگیری از سوء استفاده عده ای از سودجویان پس از تک نرخی شدن قیمت بنزین تاکید و بیان کرد: با تأکیدات دولت به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها از دستگاه های مسوول، میخواهم با هرگونه تخلف برخوردی جدی کنند.

وی با اشاره به اینکه بیشتر تاکسی ها دوگانه سوز هستند، گفت: تک نرخی شدن قیمت بنزین در افزایش کرایه خودروهای درون شهری و برون شهری تأثیری نخواهد داشت و در صورت مشاهده تخلفات باید برخورد جدی شود.

استاندار گیلان همچنین نظارت بر تأمین ارزاق عمومی مردم در آستانه ماه مبارک رمضان را ضروری دانست و گفت: در انبارها و شرکت های توزیع کالا، ذخیره سازی لازم انجام پذیرفته و هیچگونه مشکلی در تأمین نیازهای روزمره مردم و نیز در ماه مبارک رمضان نخواهد بود.

نجفی با اشاره به تشکیل 15 هزار و 500 پرونده رسیدگی به تخلفات از سوی تعزیزات استان در سال گذشته تصریح کرد: باید با نظارت و آموزش لازم، اصناف به سمت رعایت مقررات هدایت شوند و کسانی که مستحق مجازات هستند؛ رسیدگی شود.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش های موثری که از سوی دستگاه های مسوول انجام می گیرد، شهروندان با کمال آرامش ایام را سپری کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار