سرپرست پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه پلیس بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز برخورد می کند گفت: تا کنون خودروی 150 راننده متخلف در ایلام توقیف و به پارکینگ دلالت داده شده اند.
کد خبر: ۴۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 31 March 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد:از شروع طرح نوروزی علاوه بر توقیف 150 خودروی متخلف،100 دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شده اند.
 
وی افزود: در این مدت نیز دوربین های نظارتی پلیس راه توانسته اند به صورت الکترونیکی سرعت بالای 300 راننده متخلف را در محورهای مواصلاتی ثبت و ضبط و برای آنان  جریمه صادر کنند.

سرپرست پلیس راه استان ایلام یادآور شد:  به لطف خدواند و مشارکت خوب مردم عزیز استان و مسافران نوروزی علی رغم  افزایش سفرها درایام نوروز وگذر تعداد سفر ها از مرز 2میلیون سفر خوشبختانه شاهد کاهش تلفات تصادفات ومجروحان ناشی از آن درجادههای برون شهری استان ایلام می باشیم.

وی تصریح کرد: به شکرانه این نعمت الهی افزایش ایمنی درجادهها استان  و افزایش ترددات درجادهها درچند روزه پیش از تعطیلات نوروز 96که تلاقی  روز طبیعت وموج بازگشت مسافرین ومردم از سفر های نوروزی است از رانندگان گرامی ومسافرین عزیز تقاضامندیم به جهت ادامه چنین وضعیت مطلوب درجادهها وترافیک محورهای موصلاتی درهنگام رانندگی موارد ذیل را مد نظر داشته ورعایت نمایند که ضمن داشتن سفری ایمن برای خود ودیگران دیگر شاهد حوادث ناگوار جاده ای وداغدار شدن خانوادهای عزیز هموطنمان نباشیم.
   
از کلیه عزیزانی که فاقد گواهینامه وصلاحیت رانندگی با وسیله نقله می اشد اکیدا"تاکید می گردد از رانندگی وتردد درمحورهای مواصلاتی اجتناب نمایند  

از دادن مسئولیت رانندگی وکنترل وسایل نقلیه به افراد کم سن وسال وفاقد تجربه وشناخت نسبت به جاد ورانندگی خودداری شود .
 
خواهران ونسوان گرامی که تجربه وشناخت کافی نسبت به جادهها ورانندگی در جادههای متراکم را ندارند از پذیرفتن مسئولیت رانندگی وتردد درچنینی محورهایی خود داری فرمایند.
 
از عابران پیاده گرامی تقاضا می گردد ضمن رعایت کلیه قوانین ومقررات مربوط به عابرین پیاده از تردد بی مورد به صورت پیاده درسطح سواره رووجاده های برون شهری که خودرو ها با شتاب بیشتری درعبور هستند خود داری نمایند.
 
درکلیه جادههای فرعی وروستایی که صعب العبور هستند از رانندگان گرامی تقاضا می گردد ضمن رعایت کلیه قوانین ومقررات  نسبت به رعایت سرعت مطمئنه خودداری از سبقت غیر مجاز وانحراف به چپ اهتمام لازم داشته باشند.
 
از رانندگان ادوات کشاورزی کندرو تقاضامی گردد از تردد درسطح آسفالت وجادهها اکیدا" خود داری کنند.
 
سرپرست پلیس راه استان  ایلام در پایان گفت: سفر ی خوش برای کلیه هموطنان عزیز وملت عزیز ایران اسلامی آرزومندیم./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار