فرماندار اشکذر گفت: 48 مدرسه در سطح شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی مجهز شده است که از این مجموع 40 مورد آن در حوزه شهری و دهستان رستاق و مابقی در بخش خضرآباد مستقر است.
کد خبر: ۳۹۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸ 11 March 2017
به گزارش تابناک یزد،محمد علی شاه حسینی در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان ضمن بیان اینکه اقلام تنظیم بازار هم اکنون در نمایشگاه و فروشگاه های بزرگ شهرستان در حال توزیع است از دستگاه مسئول خواستار این شدکه اقلام تنظیم بازار در کل شهرستان توزیع و نیز سهمیه کافی برای شهرستان جذب گردد.
وی ضمن بیان اینکه کمپین اصلی شهرستان اشکذر برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی در ورودی این شهرستان است گفت: در ایام نوروز کمپین ورودی رستاق نیز با همکاری دستگاه های مربوطه برای جذب گردشگر و راهنمایی مسافران برقرار می گردد.
فرماندار اشکذر ضمن تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی در طول زمان تعطیلات نوروزی باید برای فراهم نمودن تجهیزات لازم در مواقع لزوم در راستای ارائه خدمت به مسافران آمادگی لازم را داشته باشند خاطر نشان کرد: هرگونه بنر و بروشور در راستای تبلیغ شهرستان که از سوی دستگاه ها برای ارائه به مسافران تهیه می شود با هماهنگی فرمانداری بین مسافران توزیع گردد.
وی ضمن اشاره به اینکه روز شهرستان ، ششم فرودین ماه اعلام شده است تصریح نمود: برنامه های متنوعی در این روز برای شهرستان در نظر گرفته شده که می توان به برگزاری مراسم جشن در پارک بزرگ شهر اشکذر اشاره کرد.
شاه حسینی ضمن بیان اینکه در ایام عید در شهرستان کمپین های اسب سواری ، شتر سواری و موتور سواری برگزار می گردد تاکید نمود: مجریان برنامه های مذکور، هماهنگی لازم با نیروی انتظامی و میراث فرهنگی برقرار نمایند.
وی از برگزاری جشنواره بهار در روستا در ایام عید در این شهرستان خبر داد و افزود: این جشنواره در روستای هامانه بخش خضرآباد برگزار خواهد شد .
فرماندار اشکذر ضمن تاکید بر فعال بودن شبانه روزی مراکز درمانی و داروخانه ای در ایام تعطیلات نوروز گفت: تامین پزشک بخش خضرآباد با توجه به اینکه یکی از مناطق جذب گردشگر در ایام نوروز است دراولویت برنامه های ستادتسهیلات نوروزی این شهرستان قرار گیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار