بخشدار مرکزی مهریز گفت: در سالجاری افزون بر 60 هزار متر مربع از معابر مناطق روستایی این بخش زیر سازی ، جدول گذاری و آسفالت شد .
کد خبر: ۳۹۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶ 11 March 2017
به گزارش تابناک یزد،مهدی دهقانی زاده  افزود: این عملیات در 20 روستای دهستان های تنگچنار ، ارنان ، خورمیزات و میانکوه و بر اساس طرح هادی مصوب روستاها اجرا شده است.
وی ادامه داد: هم اکنون عملیات آسفالت آن معابر نیز با استفاده از سهمیه قیر رایگان و از محل اعتبارات دهیاری ها انجام گرفته که همچنان تا پایان امسال تداوم کار و شاهد ساماندهی و آسفالت بخش عظیمی از معابر خواهیم بود.
این مسئول اظهار داشت: ساماندهی کامل این مقدار از معابر به اعتباری بالغ بر 11 میلیارد ریال نیاز است که تا کنون بیشتر از 60 درصد آن از محل اعتبارات دهیاری ها پرداخت شده و نسبت به پرداخت بقیه نیز پس از تامین اعتبار اقدام خواهد شد.
دهقا زاده گفت: در این زمان حدود 300تن قیر رایگان نیز ازسوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد برای این منظور تامین شده که پس از انعقاد قرارداد ، عقد تفاهمنامه ، ارائه ضمانت نامه و پرداخت کسورات قانونی در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است.
وی ساماندهی معابر خاکی و زیر سازی ، جدول گذاری و آسفالت در روستاهای بخش مرکزی در پنج دهستان شهرستان مهریز را گامی مهم در عرصه عمرانی با همکاری و پیگیری دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی ذکر کرد.
در بخش مرکزی مهریز افزون بر 200 روستا در پنج دهستان با جمعیتی حدود 15 هزار نفر وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار