فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام آغاز جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی به جبهه مقاومت مردم سوریه را دراین استان اعلام کرد.
کد خبر: ۳۹۱۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 09 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛سردار 'سید صادق حسینی' به خبرنگاران گفت: ستاد جذب و هدایت کمک‌های مردمی به جبهه مقاومت ' آماده دریافت و ارسال هدایا و کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مردم مظلوم سوریه است.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: کار جمع اوری کمک های داوطلبانه مردمی در شهرستان مختلف این استان ایلام در سپاه ناحیه هر شهرستان انجام خواهد گرفت.
 
سردار حسینی افزود: در این راستا شماره حساب های لازم برای واریز کمک های نقدی نیز اعلام شده است.
 
وی خاطر نشان کرد: به دنبال پیروزی‌های اخیر رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم در حلب و آزادی مردم مظلوم و محاصره شده سوریه از چنگال تروریست‌های تکفیری و استقرار آنان در محل‌های امن و دور از صحنه‌های درگیری، ستاد جذب و هدایت کمک‌های مردمی، به جبهه مقاومت' در استان ایلام فعالیت خود را اغاز کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز نشست هماهنگی کمک‌های مردمی به مردم سوریه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شده بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
كاش شماره حساب براي وارير كمك نقدي رو ميذاشتين چون الان شماره حسابهاي مختلفي هست و متأسفانه قديمي بين سال هاي 2014-2016 اعلام شدن و ممكنه الان ديگه فعال نباشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار