معاون توسعه مشارکت‌هاي مردمی کمیته امداد شهرستان مهريز گفت: در حال حاضر 140 خانوار مهريزي در انتظار پوشش طرح محسنين هستند.
کد خبر: ۳۹۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 07 March 2017

به گزارش تابناک یزد،مهدی راستی اظهار داشت: تاکنون 74 خانوار مهریزی زیر پوشش طرح محسنین قرار گرفته‌اند و 140 خانوار دیگر نیز در انتظار هستند تا از طریق این طرح زیرپوشش قرار گرفته و نیازهایشان برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره در مهریز برپا می‌شود و غرفه‌ای به کمیته امداد اختصاص یافته است، عنوان کرد: انتظار می‌رود در این نمایشگاه 200 حامی برای مشارکت در طرح محسنین جذب شود.

راستی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: «کسی که یتیمی را سرپرستی کند در بهشت در کنار من است»، از مردم شهرستان خواست تا با مشارکت در طرح محسنین، سرپرستی ایتام را بر عهده بگیرند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد شهرستان مهریز یادآور شد: این نمایشگاه از 11 اسفند آغاز شده و بیست و یکم همین ماه ادامه دارد و تاکنون مقادیری کمک‌های نقدی از سوی مردم به ایتام شده است.

راستی عنوان کرد: تعداد حامیان طرح محسنین در شهرستان مهریز در حال حاضر 100 نفر است که انتظار داریم با برپایی این نمایشگاه و معرفی طرح محسنین در قالب برنامه‌های مختلف، بر آمار حامیان ایتام افزوده شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار