به گفته مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار با اعزام اکیپ‌های تخصصی همه ماشین‌آلات کشاورزی با مدل 1380 به بالا شماره‌گذاری می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲ 25 May 2015

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار گفت: ماشین‌آلات کشاورزی مدل 80 به بالا در این شهرستان شماره‌گذاری می‌شود.

به گزارش فارس ، هوشنگ کرمی اظهار کرد: آفت سن به مزارع غلات به ویژه جو خسارت وارد می‌کند و در این راستا کشاورزان باید به منظور حفظ محصول خود نسبت به مبارزه با این آفت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: ناوگان سمپاشی شهرستان بهار در حال حاضر به بیش از 800 دستگاه سمپاش پشت موتوری و پشت تراکتوری و 27 دستگاه سمپاش توربولاینر مجهز است که وظیفه مبارزه شیمیایی با آفت سن غلات را بر عهده دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهار در خصوص شماره‌گذاری ماشین‌آلات کشاورزی تصریح کرد: با اعزام اکیپ‌های تخصصی همه ماشین‌آلات کشاورزی با مدل 1380 به بالا شماره‌گذاری می‌شود.

وی افزود: مالکان وسایل کشاورزی باید به تعاونی تراکتورداران بخش خود مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌‌نام برای شماره‌گذاری وسایل نقلیه خود اقدام کنند تا توسط اکیپ اعزامی بازدید و شماره‌گذاری انجام شود.

کرمی خاطرنشان کرد: تاکنون 330 دستگاه تراکتور و دیگر ماشین‌آلات کشاورزی در این شهرستان شماره‌گذاری شده است و این روند تا پایان سال جاری ادامه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار