مدیر زیباسازی و بهسازی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه از طراحان و هنرمندان ماهر در ساخت نمادها و سفره‌های هفت‌سین دعوت شده است، گفت: نوروز 96 شهر کرمانشاه با گل تزئین می‌‌شود تا برای شهروندان و مسافران نوروزی که این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند، فضا شاد و مفرح باشد.
کد خبر: ۳۸۷۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸ 02 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل فارس مژگان کریمی‌فرد، اظهار داشت: آراستن میدان‌های و معابر شهری چشم‌انداز زیبایی برای شهروندان ایجاد می‌کند، به‌ویژه که با فرارسیدن سال نو مسافران نوروزی مهمان شهر کرمانشاه می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری در آستانه سال نو برای پذیرایی از مهمانان نوروزی برای زیباسازی و آراستن میادین و معابر، گفت: امسال پیرایش، پاکسازی و زیباسازی شهر در دستور کار است.

مدیر زیباسازی و بهسازی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه از طراحان و هنرمندان ماهر در ساخت نمادها و سفره‌های هفت‌سین دعوت شده است، ادامه داد: طرح‌ها در کمیسیون زیبا‌سازی شهرداری که با حضور هنرمندان مذکور و کارشناسان شهرداری تشکیل می‌شود، بررسی و بهترین طرح در سطح شهر کرمانشاه اجرا می‌شود.

وی با تاکید به استفاده از رنگ‌های شاد برای رنگ‌آمیزی جدول و مبلمان شهری، افزود: نوروز 96 شهر کرمانشاه با گل تزئین می‌‌شود تا برای شهروندان و مسافران نوروزی که این شهر را برای سفر انتخاب می‌کنند، فضا شاد و مفرح باشد.

این مسؤول به برگزاری جشنواره‌ها، جنگ شادی و ایجاد کمپ‌های برای اسکان مسافران نوروزی از سوی شهرداری اشاره و بیان کرد: اقدامات شهرداری کرمانشاه در راستای ایجاد لحظات خوشی برای مهمانان نوروزی برنامه‌ریزی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار